English

شرایط ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی اعلام شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: زمان ثبت نام برای دوره های سوادآموزی و تحکیم از نیمه دوم فرورودین ماه تا پایان آذر ماه هر سال و دوره انتقال از 15 شهریور تا 15 آبان تعیین شده است.

شرایط ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیروس محمدی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی اظهار کرد: افرادی که فاقد مدرک تحصیلی یا مدرک کمتر از سوم ابتدایی و تکمیلی هستند می‌توانند در دوره سوادآموزی ثبت‌نام کرده و درصورتی‌که دوره آموزشی 400 ساعته را با موفقیت طی کنند مدرک معادل سوم ابتدایی را دریافت خواهند کرد.

شرایط ثبت‌نام در دوره انتقال و تحکیم میز

وی به شرایط ثبت‌نام در دوره انتقال و تحکیم میز اشاره کرد و گفت: در دوره انتقال کسانی که دارای کارنامه قبولی دوره سوادآموزی، تکمیلی و پایانی نهضت سوادآموزی یا کارنامه پایه سوم، چهارم و پنجم ابتدایی پس از سال تحصیلی 92-91 باشند می‌توانند ثبت‌نام کرده و دوره آموزشی 600 ساعته را بگذرانند.

معاون سوادآموزی استان گیلان افزود: همچنین در دوره تحکیم سواد، افرادی که دارای مدرک تحصیلی دوره سوادآموزی تکمیلی، سوم و چهارم ابتدایی بوده و تمایل به شرکت در دوره انتقال را ندارد می‌توانند ثبت کنند.

مدت‌زمان دوره آموزش انتقال، 200 ساعت است

محمدی  با اشاره به اینکه مدت‌زمان دوره آموزش انتقال، 200 ساعت است گفت: از این مدت 70 ساعت به‌صورت حضوری و 130 ساعت غیرحضوری است.  

وی از آمادگی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق و مدارس سطح استان برای ثبت نام متقاضیان خبر داد و همراه داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس 4×3 متقاضی در روز ثبت نام را الزامی دانست.

معاون سوادآموزی استان گیلان با اشاره به  زمان آغاز ثبت‌نام متقاضیان گفت: زمان ثبت‌نام برای دوره‌های سوادآموزی و تحکیم از نیمه دوم فروردین‌ماه تا پایان آذرماه هرسال و دوره انتقال از 15 شهریور تا 15 آبان تعیین‌شده و جهت رفاه حال داوطلبان تمامی اقلام آموزشی شامل کتب و لوازم‌التحریر به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه