English

معاون سوادآموزی استان گیلان گفت:

۵ مرکز یادگیری انواع مهارت های زندگی را به سوادآموزان ارائه می کنند

معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: 5 مرکز یادگیری در شهرهای: تالش، فومن، صومعه سرا، آستانه اشرفیه و ناحیه یک رشت در کنار سوادآموزی انواع مهارت های زندگی را به سوادآموزان ارائه می کنند.

5 مرکز یادگیری انواع مهارت های زندگی را به سوادآموزان ارائه می کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامرضا مدبری فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی گفت: یکی از راههای تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانش آموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای 575 نفر از این اولیا برنامه های ویژه ای تدوین شده است.

شناسایی 208 نوغاندار بی سواد در گیلان

وی با اشاره به شناسایی 208 نوغاندار بی سواد در گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 70 نفر از این عزیزان جذب برنامه های سوادآموزی شدند و این روند در سال 97 هم ادامه خواهد داشت.

معاون سوادآموزی استان گیلان گشایش مراکز یادگیری محلی را گامی در جهت آموزش همه جانبه سوادآموزان عنوان کرد و افزود: هم اکنون 5 مرکز یادگیری در شهرهای: تالش، فومن، صومعه سرا، آستانه اشرفیه و ناحیه یک رشت در کنار سوادآموزی  انواع مهارت های زندگی را به سوادآموزان ارائه می کنند.

مدبری فر با مهم ارزیابی کردن فرآیند برگزاری امتحانات یادآور شد: 170 فرهنگی، به همراه 88 مصحح در 274 حوزه امتحانی بر حسن انجام امتحانات سوادآموزان نظارت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه