English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد؛

روابط عمومی از ارکان مهم آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در همایش سراسری روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی کشور گفت: روابط عمومی گسترده ترین شبکه سیستمی و ارتباطی دستگاه آموزش و پرورش است و نقش مهمی در امید آفرینی جامعه دارد .

روابط عمومی از ارکان مهم آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان  آرای در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تبیین نقش افراد در منزلت آموزش و پرورش گفت: روابط عمومی از ارکان مهم آموزش و پرورش است و سه ویژگی انگیزه، استعداد و مهارت باعث پویایی این نهاد می شود.

وی جوان گرایی را از ویژگی های راهبردی روابط عمومی دانست و گفت: شناخت درست استعداد و بسترسازی برای ظهور و بروز آن می تواند ارتباط دو سویه ی جامعه و آموزش و پرورش را دو چندان کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به درپیش بودن چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی  ایران گفت: باید خدمات نظام در این دوره و بویژه در دولت دوازدهم به خوبی تبیین و روح امید و نشاط در جامعه دمیده شود. 

جهان آرای با اشاره به وجود برخی مشکلات داخلی که ناشی از بدعهدی های خارجی است خاطر نشان کرد: به رغم وجود این ناملایمات و مشکلات در کشور بسیاری از معوقات دولت در آموزش و پرورش پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های استان گیلان گفت: با وجود برخی از مواهب طبیعی 2/3 درصد جمعیت کشور و 8/2 درصد جمعیت دانش آموزی را در خود جای داده و دارای 390 هزار دانش آموز و 28 هزار همکار فرهنگی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد:  برگزاری این همایش برکات مهمی در ارتقای فرهنگ اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت در دستگاه آموزش و پرورش داشته باشد. 

همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش1

تامین منافع معلمان از اهداف اصلی بزرگ ترین دستگاه تعلیم و تربیت

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش با اشاره به ویژگی گذار از وضعیت سنتی به دوران جدید گفت: مدیران دارای تفکر توسعه گرا حلقه وصل ارزشهای کهن و شرایط جدید هستند دو نگاه تحول آفرین، از سیاست های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش است.

مرتضی نظری با ابراز خرسندی از برگزاری همایش سراسری روسای روابط عمومی آموزش و پرورش کشور در گیلان خاطر نشان کرد: اشتراک گذاری تجربیات، تبیین سیاست های جدید روابط عمومی در آموزش و پرورش و تقویت نقاط قوت را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد. 

نظری تامین منافع معلمان را از اهداف اصلی بزرگ ترین دستگاه تعلیم و تربیت دانست و برگسترش نگاه توسعه گرا در جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان و همچنین مقام و منزلت فرهنگیان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی