English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد:

اعزام بیش از ۲ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در راستای تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت، 2 هزار و 344 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی غرب کشور رهسپار شدند.

اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با اشاره به برخی همکاری های مشترک بین آموزش و پرورش و سپاه گفت: برنامه راهیان نور، که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، از مصادیق بارز این همکاری هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در راستای تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت، 2 هزار و 344 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی غرب کشور رهسپار شدند.

ضرورت آسیب شناسی راهیان نور

وی جدیت در کار و آسیب شناسی راهیان نور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تهیه وسایل نقلیه مطمئن، تأمین تغذیه مناسب دانش آموزان و حضور راویان  با دانش، گام مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت: امسال با توجه به برخی اقدامات دولت متوهم امریکا علیه  مردم ایران، وحدت همه اقشار ملت و برگزاری با شکوه مراسم 13 آبان بسیار حائز اهمیت است.

جهان آرای با اشاره به معضلات فرهنگی مانند:  طلاق، خودکشی و کاهش جمعیت یادآور شد: باید بتوانیم با کار فرهنگی برنامه ریزی شده و همکاری همه دستگاههای فرهنگی نسبت به تغییر وضعیت پیش رو تلاش کنیم.  

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به برخی محرومیتها در گیلان گفت: در زمینه ساخت واحد مسکونی سپاه گیلان در یک سال اخیر 1000 خانه را به افراد بی بضاعت تقدیم کرده و ساخت دو هزار واحد دیگر هم در دست اقدام است.    

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه