English

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اعلام کرد:

ارائه هزار و ۲۳۱ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان/ همکاری ۲۴۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان از ارائه هزار و ۲۳۱ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان در سال جاری خبر داد

ارائه هزار و ۲۳۱ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان/ همکاری ۲۴۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  عباس اهرابی گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در امور حقوقی مددجویان تحت حمایت در سال جاری ارائه داد و گفت: یکی از اقدامات این نهاد برای توانمندسازی خانوارها، ارائه خدمات حقوقی رایگان به آن‌ها است.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه ارائه خدمات حقوقی در کنار سایر خدمات به مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد گفت: پیگیری مسائل حقوقی و قضایی خانوارهای تحت حمایت برای احقاق حقوق و جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها ازجمله اقدامات کمیته امداد است.

 وی به ارائه ۶۵۰ مورد خدمات حقوقی در قالب مددکاری حقوقی با همکاری وکلای نیکوکار و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه در سال جاری اشاره کرد و افزود: این خدمات شامل تهیه و تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه، اظهارنامه و شرکت در جلسات دادرسی بوده است.

۲۴۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد گیلان همکاری می‌کنند

اهرابی بابیان اینکه برای کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان مددجویان به خدمات حقوقی میز خدمت در سطح ادارات شهرستان‌ها دایر شده است گفت: در حال حاضر ۲۴۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد گیلان همکاری می‌کنند و سال گذشته ۵۷ مورد پرونده برای رسیدگی به آن‌ها معرفی شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه وکلای نیکوکار با حضور در ادارات و ارائه مشاوره حقوقی رایگان پرونده‌های مددجویان را رسیدگی می‌کنند افزود: در سال جاری ۲۱ مورد پرونده حقوقی برای رسیدگی به کانون وکلا، ۴۵ مورد به وکلای نیکوکار و ۲۵ مورد هم به مرکز امور مشاوران قوه قضائیه معرفی‌شده است.

وی از ارائه هزار و ۲۳۱ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: طبق تفاهم‌نامه با مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه و کانون وکلا، پرونده‌های مددجویان در طول سال به این مراکز ارجاع و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه