English

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

کسب رتبه برتر توسط کمیته امداد گیلان در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: برنامه‌های فرهنگی – تربیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت هشت هزار و ۶۰۱ نفر از مددجویان شامل دانش آموزان، دانشجویان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد گیلان اجراشده است.

کسب رتبه برتر توسط کمیته امداد گیلان در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، کمیته امداد استان گیلان در مراسم اختتامیه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و تربیتی که با حضور مسئولان و اعضای کانون‌ها در سالن یادگار امام رشت برگزار شد رتبه برتر در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت سال ۹۶ را کسب کرد.

 علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت این نهاد گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و ایجاد روحیه نشاط در دانش آموزان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی - تربیتی، ارتقاء رشد فرهنگی، فکری و اعتقادی دانش آموزان ازجمله اهداف برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.

وی بابیان اینکه همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا شرایط مناسبی را برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنیم افزود: شکل دادن و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت می‌تواند آن‌ها در مسیر درست پیشرفت و تصمیم‌گیری برای آینده قرار دهد.

اجرای برنامه‌ای فرهنگی – تربیتی برای هشت هزار و ۶۰۱ نفر از مددجویان

محمدی از اجرای برنامه‌ای فرهنگی – تربیتی برای هشت هزار و ۶۰۱ نفر از مددجویان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها برای دانش آموزان، دانشجویان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد گیلان اجراشده است.

وی بابیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد در کانون‌های دائم، موقت و پیروان ولایت برگزارشده است افزود: برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و خانوارهای تحت حمایت از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های برون سپار هم استفاده‌شده است که ۸۳۰ نفر از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شدند.

شایسته ذکر است در این مراسم از برترین‌های طرح اوقات فراغت شامل کانون‌های فرهنگی و هنری، ائمه جماعات و اعضای کانون و کتابداران تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی