English

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد گیلان:

۶۹۸ پزشک خانواده و نیکوکار با کمیته امداد گیلان همکاری می‌کنند

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد گیلان بخشی از عملکرد حوزه درمان این نهاد و چگونگی ارائه خدمات توسط پزشکان طرف قرارداد و نیکوکار را تشریح کرد.

۶۹۸ پزشک خانواده و نیکوکار با کمیته امداد گیلان همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید خلخالی، رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۲ پزشک خانواده و همچنین ۴۲۶ پزشک حامی و نیکوکار در قالب ارائه خدمات به نیازمندان و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد استان گیلان همکاری می‌کنند.

خلخالی بابیان اهمیت گسترش فعالیت خیرخواهانه در جامعه به‌ویژه جامعه پزشکی گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط پزشکان و استفاده از پتانسیل جامعه پزشکی برای انجام کارهای خیر همواره مورد تأکید این نهاد بوده و پزشکان همواره برای کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند.

وی ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به اقشار ضعیف جامعه را راهی برای بهبود وضعیت جسمی وزندگی آن‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه‌هایی همانند فرانشیز صورت‌حساب‌های بیمارستانی، مابه تفاوت قیمت‌های داروی بیماران، هزینه‌های جانبی بیماران خاص  و هزینه‌های نگهداری در منزل بیمارانی که تحت پوشش بیمه پایه نباشند از طریق خدمات بیمه  مکمل به مددجویان پرداخت می‌شوn

قرار داد کمیته امداد استان گیلان با ۲۷۲ پزشک خانواده

خلخالی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان گیلان در حال حاضر برای رسیدگی به‌سلامت و بهداشت مددجویان با ۲۷۲ پزشک خانواده قرارداد دارد ادامه داد: این پزشکان شامل ۶۲ پزشک عمومی، ۱۷۸ پزشک متخصص، ۴ پزشک فوق تخصص و ۲۸ دندان‌پزشک است.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد گیلان تعداد مرکز تصویربرداری طرف قرارداد با این نهاد را ۳۸ مرکز اعلام کرد و گفت: مرکز رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، پزشکی هسته‌ای، ام آر آی را شامل و همچنین ۲۸ مرکز فیزیوتراپی و توان‌بخشی طرف قرارداد با کمیته امداد استان هستند.

۹۱ داروخانه در سراسر گیلان با کمیته امداد همکاری می‌کنند

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۹۱ داروخانه در سراسر گیلان با کمیته امداد همکاری می‌کنند افزود: ۷۰ آزمایشگاه، ۲۳ بیمارستان دولتی، پنج درمانگاه و ۶۲ مرکز عینک‌سازی، ادیومتری، کالا و تجهیزات پزشکی هم طرف قرارداد این نهاد در گیلان هستند.

خلخالی با قدردانی از جامعه پزشکی به دلیل همکاری با این نهاد و ارائه خدمات درمانی به محرومان گفت: پزشکان علاوه بر تعهّدات معمول خود به این نهاد، سهم ده‌درصدی حق ویزیت را هم از مددجویان بیمار که به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند، دریافت نمی‌کنند.

همکاری ۴۲۶ پزشک در قالب حمایت از ایتام و فرزندان محسنین

وی همچنین از همکاری ۴۲۶ پزشک با این نهاد در قالب حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبر داد و افزود: این پزشکان حامی و نیکوکار علاوه بر واریز کمک‌های نقدی مستمر ماهیانه، خدماتی همچون ویزیت، جراحی و دندانپزشکی رایگان به ایتام و محسنین ارائه می‌دهند.

شایسته ذکر است در حال حاضر ۴۶ هزار و ۲۳۶ مددجو از بیمه پایه کمیته امداد مربوط به شهرهای بالای ۲۰هزار نفر جمعیت و ۱۶۴ هزار و ۸۰ نفر هم از بیمه مکمل این نهاد بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه