English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان خبر داد؛

کمک هفت میلیارد تومانی حامیان به ایتام گیلانی در سال جاری/ جذب ۳۲۴ حامی جدید در شش‌ماهه سال جاری

نیکوکاران و حامیان ایتام در شش‌ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

کمک هفت میلیارد تومانی حامیان به ایتام گیلانی در سال جاری/ جذب ۳۲۴ حامی جدید در شش‌ماهه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با اشاره به احکام برنامه پنج‌ساله ششم حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: با همکاری حوزه فناوری‌اطلاعات و مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش تا پایان برنامه حداقل ۸۰ درصد منابع نقدی حاصل از مشارکت‌های مردمی از طریق فناوری‌های نوین در بستر الکترونیک انجام می‌شود.

 وی همچنین به کمک‌های حامیان به ایتام تحت حمایت اشاره کرد و افزود: نیکوکاران و حامیان ایتام در شش‌ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

سرانه دریافتی هر یتیم ماهیانه ۲۰۷ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۰۵ هزار تومان است

جوادزاده بابیان اینکه سرانه دریافتی هر یتیم ماهیانه ۲۰۷ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۰۵ هزار تومان است گفت: در حال حاضر سه هزار و ۸۸۴ یتیم با ۱۵ هزار و ۷۵۵ حامی و چهار هزار و ۶۸۷ فرزند محسنین با هفت هزار و ۵۴۷ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

جذب ۳۲۴ حامی جدید در شش‌ماهه سال جاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان از جذب ۳۲۴ حامی جدید در شش‌ماهه سال جاری خبر داد و افزود: طبق تفاهم‌نامه با سپاه، هر پایگاه یک حامی حقوقی برای ایتام و فرزندان محسنین می‌شود که در نیمه نخست سال جاری ۴۷۸ پایگاه سپاه حامی حقوقی ایتام شدند و ۱۵ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان هم از طریق این پایگاه‌ها جمع‌آوری شد.

تشکیل ستاد طرح یاوران ایتام

وی به تشکیل ستاد طرح یاوران ایتام اشاره کرد و گفت: طرح یاوران ایتام برای مردمی شدن فعالیت‌های مربوط به انجام حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان با حفظ کرامت آن‌ها و تمرکز کمیته امداد بر مدیریت امور و خدمات اجرا می‌شود.

جوادزاده بابیان اینکه از بین حامیان ایتام بیشترین فعالیت و حمایت را حامیان طلایی انجام می‌دهند افزود: حامیانی که بیش از ۵۰ یتیم را تحت حمایت دارند و ماهیانه بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌حساب این ایتام واریز می‌کنند و بیشتر از ۱۵ سال هم از مدت‌زمان حمایت آن‌ها می‌گذرد جزء حامیان طلایی به شمار می‌روند. ی از محرومان با حفظ ناندمات

شایسته ذکر است ۳۷۶ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی و در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه