English

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پاسخ به موج؛

ورزش کرمانشاه در مسیر توسعه بین‌الملل قرار می‌گیرد/مسابقات جهانی سنگ‌نوردی و المپیاد ورزش محلات در کرمانشاه

صابر رحیمی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی جهانی به میزبانی استان موجب ایجاد شورونشاط در جامعه و شناساندن فرهنگ غنی ایرانی به شرکت‌کنندگان خارجی و همچنین توسعه ورزش کرمانشاه می‌شود.

ورزش کرمانشاه در مسیر توسعه بین‌الملل قرار می‌گیرد/مسابقات جهانی سنگ‌نوردی و المپیاد ورزش محلات در کرمانشاه

صابر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ورزش را عامل صلح و نزدیکی ملت‌ها دانست و افزود: مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی ورزش کرمانشاه با نگاه به استعدادهای بومی در شناساندن ظرفیت‌های در پهنه بین‌الملل پیش می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اعلام برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت‌بدنی ورزش در سطح استان خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره جهانی سنگ‌نوردی بیستون در روز 29 مهرماه جاری در محوطه تاریخی بیستون با حضور بیش از 150 ورزشکار داخلی و خارجی از ده کشور جهان، برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان‌پهلوان تختی در بهمن‌ماه جاری به میزبانی کرمانشاه و همچنین برگزاری المپیاد ورزش محلات در شهر روستا در سطح استان از مهم‌ترین برنامه‌های بین‌المللی در سال جاری است.

وی با تأکید بر این مهم که برگزاری مسابقات ورزشی جهانی به میزبانی استان کرمانشاه موجب ایجاد شورونشاط در جامعه و شناساندن فرهنگ غنی ایرانی به شرکت‌کنندگان خارجی می‌شود، تأکید کرد: ورزش همواره باعث ایجاد صلح و دوستی و نزدیکی بین ملت‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه بابیان این مطلب که برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی باهدف نشان دادن اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم به بحث ورزش اجرایی می‌گردد، خاطرنشان ساخت: رایگان بودن استفاده از اماکن ورزشی دریکی از روزهای هفته تربیت‌بدنی، تست‌های رایگان و غربالگری ویژه جامعه ورزش کرمانشاه، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پاک‌سازی محیط‌زیست توسط سمن‌ها و اهدای خون در استادیوم آزادی کرمانشاه را دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته تربیت‌بدنی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه