English

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

تخصیص ۴ میلیارد تومان برای زمین‌های روباز ورزشی در کرمانشاه

صابر رحیمی ورزش را راهکاری اساسی برای توسعه سلامت و نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری‌ها دانست و گفت: برای ایجاد زمین‌های روباز ورزشی بیش از ۴ میلیارد تومان امسال هزینه خواهد شد که اختصاص ۲ زمین چمن مصنوعی در اسلام‌آباد غرب در دستور کار است.

تخصیص 4 میلیارد تومان برای زمین‌های روباز ورزشی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه بابیان این مطلب که خوشبختانه فضای حمایتی و همدلی بسیار خوبی امروز در امر حمایت از ورزش در کرمانشاه ایجادشده است، ابراز داشت: برخی اتفاقات امسال ورزش استان در تاریخ ورزش کرمانشاه بی‌سابقه بوده است و این مهم با همراهی و حمایت‌های مجموعه مدیریتی استان و در رأس آن‌ها استاندار کرمانشاه اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه هزینه کردن در ورزش سرمایه است، کمک به تنها نماینده استان در لیگ برتر هندبال را مورداشاره قرارداد و اظهار کرد: به همین منظور و با تأکید استاندار  و در راستای توسعه نشاط اجتماعی از طریق ورزش در این شهرستان حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با این همدلی و حمایت‌ها تیم هندبال اسلام آبادغرب در رقابت‌های لیگ برتر نماینده سربلندی برای ورزش استان کرمانشاه باشد.

رحیمی از برنامه‌ریزی این اداره کل در راستای همگانی کردن ورزش خبر داد و گفت: به همین منظور از مهرماه سال جاری تا بهمن‌ماه المپیاد بزرگ ورزش محلات در ۱۰ رشته ورزشی تحت عنوان فجر ۴۰ در سراسر استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه