English

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اجازه موکب‌داری به غیر از ستاد مرکزی اربعین لرستان، موازی کاری است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر واگذاری فعالیت‌های اربعین به ستاد مرکزی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود فعالیت‌، خارج از کنترل ستاد مرکزی اربعین لرستان صورت نگیرد.

اجازه موکب‌داری به غیر از ستاد مرکزی اربعین لرستان، موازی کاری است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد اربعین لرستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در ذیل ستاد مرکزی اربعین استان اجازه فعالیت موکب‌داری به شخص یا گروهی در داخل و یا خارج ایران دهیم کاری موازی انجام داده‌ایم ضمن اینکه از کنترل و نظارت دستگاه‌های ناظر نیز خارج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت در خصوص فعالیت موکب‌ها توسط ستاد مرکزی استان صورت پذیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه سال گذشته در بحث جمع‌آوری نذورات اربعین دچار مشکل شدیم، افزود: سال گذشته در یک هزار و 900 پایگاه سراسر استان نذورات جمع‌آوری می‌شد با این وجود در برخی موکب‌ها نیز این کار انجام می‌گرفت که این عمل سبب به‌وجود آمدن برخی مشکلات شد.

سردار کشکولی بر منتسب کردن فعالیت‌ها در اربعین به ستاد مرکزی  تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود فعالیت‌ها مستقل از کنترل ستاد مرکزی اربعین انجام نشوند.

وی بیان داشت: در گذشته مدیران ارشد استان تمایل زیادی به واگذاری فعالیت‌های اربعین به سپاه لرستان را نداشتند، از این‌رو این نهاد تنها در نجف و کربلا موکب‌داری می‌کرد اما در سال گذشته وظیفه مجری‌گری مراسم به  سپاه محول شد.

عراق میزبان 11 موکب کرمانشاهی در ایام اربعین حسینی

لرستان مقام دوم کشور را در خدمت‌رسانی به زائرین کسب کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه لرستان سال گذشته مقام دوم کشوری را از نظر بالا بودن  کیفیت و کمیت فعالیت‌ها در اربعین کسب کرد، افزود: اقدامات خوب سبب شد که زائرین اربعین سال گذشته در مرز و خارج از کشور هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

وی یادآور شد: سال گذشته بر اساس ابلاغی که صورت گرفت به زائرین خارجی در ورودی‌های استان علاوه بر پذیرایی و اسکان، خدمات فرهنگی نیز ارائه شد.

قرارگاه اربعین در کمربندی خرم‌آباد پشتیبانی شود

کشکولی با ابراز اینکه در کمربندی خرم‌آباد قرارگاهی وجود دارد که ظرفیت اسکان و پذیرایی از میهمانان با شرایط خاص را دارد، افزود: از این‌رو بایستی پشتیبانی نسبی از این قرارگاه صورت پذیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: در انجام فعالیت‌های اربعین بایستی یک تعامل و اعتماد بین نیروهای اجرایی و پشتیبان وجود داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت بحث اربعین استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه