English

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

خدمات لرستانی‌ها در عتبات عالیات مثال زدنی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: کار استان لرستان جزو معدود کارهای برجسته است چراکه امسال حدود 12 پزشک عمومی و سه پزشک متخصص لرستانی در نجف و کربلا به زائرین عزیز خدمت‌رسانی کردند.

خدمات لرستانی‌ها در عتبات عالیات مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار کشکولی در بازدید از مواکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهر کربلا اظهار داشت: در جلسه با دست‌اندرکاران ستاد مردمی اربعین در نجف و کربلا روند کار در کشور عراق مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه از ستاد مردمی اربعین گزارش گرفتیم، ادامه داد: گزارش حمایت‌هایی که سپاه باید می کرده و همچنین پشتیبانی‌هایی که استانداری و ادارات باید می کردند را بررسی کردیم، به نظرم قطره ای در دریا هم نیست اما رو به رشد است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار خدام خواهر اعزام شدند و یک کار پرحجم و سنگین در اینجا انجام شد، تصریح کرد: در مهران نیز تا چهار هزار و ۷۰۰ غذا در هر وعده داشتیم و کار بسبار خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات پزشکی، فرهنگی و رسانه و فضای مجازی ما خیلی خوب پای کار آمدند، افزود: روحانیون ما خیلی فعال بودند و گروه‌های تلویزیونی نیز بسیار قوی بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: به نظرم ظرفیت اربعین ظرفیتی است که می‌رود ظهور حضرت حجت(عج) را تسریع بخشد.

سردار کشکولی با بیان اینکه در این حرکت دولت‌ها خیلی کاری نکردند و مردم پای کار آمدند، یادآور شد: یک طوفان از معارف امروز در کف میدان داریم که یک فرصت بی نظیر است و اگر بتوانیم سهم انقلاب اسلامی را از این ظرفیت حسینی برگیریم کار بزرگی انجام دادیم هرچند دشمنان در حال کار کردن روی این جمعیت هستند که شیعه انگلیسی یک نمونه آن است.

وی عنوان کرد: در مسیر پیاده روی که می آمدیم کاملا مشهود بود که هر زائر به نام یک شهید کاملا در حال جا افتاده و تمام اقشار روی کوله پشتی خود اسم یا عکس یک شهید را داشتند و به نظر می رسید که اهداف و آرمان شهدا با همین وسیله در حال محقق شدن است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه اربعین یک فرصت بسیار خوب و معنوی‌ای برای همگرایی جهان اسلام است، ادامه داد: استان لرستان هم مفتخر است که یک کار خیلی خوب را از زمان استاندار قبل جناب آقای بازوند شروع کرده که بسیار زحمت کشید با همکاری استانداری و سپاه و قرارگاه حضرت صاحب الامر(عج) و سازمان‌های مردم نهاد این اقدامات مهم را انجام داده است.

سردار کشکولی تصریح کرد: کار استان لرستان جزو محدود کارهای برجسته است چراکه امسال ما حدود ۱۲ پزشک و سه متخصص در نجف و کربلا داشتیم که اقدام بسیار مهمی بود.

وی افزود: به نظرم مسیری است که باز شده و باید سعی کنیم سال به سال خدمت رسانی به مردم بیشتر شود و مردم راحت به این سفر معنوی بیایند و دغدغه اسکان و بیماری و تغذیه و... نداشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: جا دارد تا از همه دست اندرکاران این خدمت‌رسانی ارزشی تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی