English

معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛

نیروهای مرزی تا ۲۲ آبان به ارائه خدمات می پردازند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای مرزی تا 22 آبان ماه یعنی چند روز بعد از اربعین حضور خواهند داشت و به ارایه خدمات می پردازند. 

نیروهای مرزی تا 22 آبان به ارائه خدمات می پردازند

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یزدانی در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 1230 نیرو در کربلا و نجف داریم و نیروهای داوطلب ما در محل هایی که هماهنگ کردند، خدمات رسانی می کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در کوفه هم 90 نفر نیروی داوطلب شهرداری داریم که طبق هماهنگی با مسئولان عراقی فعالیت می کنند. فعالیت نیروهای ما بر اساس ماموریتی است که از سوی مسئولان عراقی به ما ابلاع شده است.

یزدانی درباره نیروهای مستقر در مرزها گفت: نیروهای مرزی تا 22 آبان ماه یعنی چند روز بعد از اربعین حضور خواهند داشت و به ارایه خدمات می پردازند.

وی افزود: ما نیروهای پیش بینی شده برای مرز خسروی را هم به مرز مهران بردیم و تعداد نیروهای ما اکنون در این مرز 440 نفر است.

یزدانی ادامه داد: در مرز چذابه و شلمچه هم 400 نیروی مستقر داریم.

وی گفت: ما امسال نیروها را بیشتر کردیم و نیروها در مرزها با استانداران و فرمانداران و در عراق با شهرداران سه شهر کوفه، کربلا و نجف هماهنگ هستند.

یزدانی در پایان گفت: اعضای شورای شهر دیشب از نحوه خدمات رسانی نیروهای داوطلب شهرداری در کوفه بازدید کردند و امروز با حضور در کربلا از نحوه خدمات رسانی بازدید می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه