English

هشدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به زائرین کربلا:

حمل داروهای کدئین و ممنوعه در کشور عراق بدون مجوز جرم است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: قوانین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر متفاوت است و بسیاری از جرایم مثل حمل قرص متادون در سایر کشورها شامل برخورد شدید می شود.

حمل داروهای کدئین و ممنوعه در کشور عراق بدون مجوز جرم است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مسعود زاهدیان در حاشیه بازدید از مرز گفت:  نیروی انتظامی جدای از وظیفه ذاتی خود، که در حوزه مرزی و مرزبانی امنیت بسیار خوبی را برقرار کرده،  نسبت به سال گذشته نیز برنامه ریزی های خوبی را انجام داده و  در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین کنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنگ تر و مؤثرتر وارد شده است واین تلاش ها ادامه خواهد داشت تا خدمات رسانی لازم را به زائران حسینی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین تجمع و حماسه مسلمانان جهان، حج است و بعد از آن نیز مراسم اربعین خواهد بود که هر ساله تعداد زائران شرکت کننده در این مراسم معنوی نسبت به سال گذشته پررنگ تر می شود.

زاهدی عنوان کرد: این حماسه به دلیل زنده کردن راه امام حسین (ع) است که با این حرکت هدف و راه امام حسین (ع) را به دنیا نشان می دهیم و همچنین همدردی مردم با مصائبی که حضرت زینب (ع) در راه کربلا متحمل شدند نیز در حرکت اربعین مشاهده می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: بارها اعلام کردیم که قوانین جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر متفاوت است و بسیاری از جرایم مثل حمل قرص متادون در سایر کشورها شامل برخورد شدید می شود.

سردار زاهدی اضافه کرد: در کشور عراق با موضوع قرص های متادون و موادمخدر به شدت برخورد می شود و تأکیدات و توصیه های بسیاری در اطلاعیه های مختلف به مردم داشته ایم که از همراه داشتن این قرص ها خودداری کنند.

وی یادآور شد: زائران بدون هماهنگی با مسئولان مستقر در پایانه مرزی و بدون داشتن مجوز قانونی هرگز نسبت به حمل این داروها اقدام نکنند تا مشکلی ایجاد نشود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: زائران با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم داروهای خود را به همراه داشته باشند، البته درکنار رعایت حال مردم ما نیز کنترل های لازم را داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه