English

حامد جولایی درجلسه برنامه ریزی بازی های آسیائی های جاکارتاعنوان کرد:

شرایط مناسب برای قهرمانان حاضر در تیم ملی ایجاد می شود/پاداش قابل توجه به مدال آوران بازی های آسیائی اهداء خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه برگزاری جلسات تخصصی ستاد بازی های آسیائی های جاکارتا با کادر فنی هیأت های ورزشی استان از ایجاد شرایط مناسب برای قهرمانان حاضر در تیم ملی و اهداء پاداش قابل توجه به مدال آوران در این رویداد مهم خبر داد.

 شرایط مناسب برای قهرمانان حاضر در تیم ملی ایجاد می شود/پاداش قابل توجه به مدال آوران بازی های آسیائی اهداء خواهد شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، جلسات تخصصی ستاد بازی های آسیائی های جاکارتا با کادر فنی سه هیأت های ورزشی استان پیش از ظهر هشتم آذرماه در محل اداره کل ورزش و جوانان کردستان آغاز شد.

در این جلسه که با کادر فنی هیأت های هندبال، قایقرانی و ووشو استان انجام شد، حامد جولائی اظهار کرد، بازی های آسیائی برای هر کشور و استان دارای ارزش و اهمیت بالایی است که می توان شاخص و معیار ورزش را برای کردستان افزایش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود، هیأت های ورزشی استان در جلسات تخصصی با معرفی قهرمانان و شرایط مورد نیاز خود را برای حضور موفق در بازی های آسیائی اعلام می کنند و دستگاه ورزش طبق آن امکانات و زیر ساخت های لازم را در حد زیادی فراهم خواهد کرد.

حامد جولائی خاطر نشان کرد، دستگاه ورزش و جوانان استان تمام همت و توان خود بسیج می کند که بتواند نمایندگان ورزشی بیشتری را به بازی های آسیائی جاکارتا اعزام کند.

جولائی اظهار کرد، با توجه به آغاز این رویداد ورزشی مهم از اواخر مردادماه سال آینده می توان با حمایت و انگیزه در بین مربیان و قهرمانان، ورزشکاران ملی پوش استان کردستان را در این رقابت ها افزایش دهیم.

این مقام مسئول به ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران شاخص برای حضور در مسابقات اشاره کرد و گفت، برای قهرمانانی که در بازی های آسیائی جارکارتا سکوی های اول تا سوم را کسب نمایند پاداش و جوایزی خوبی را اهداء خواهیم کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود، با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون ورزشی در نظر داریم رقابت های کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی را جهت آمادگی ورزشکاران در استان کردستان برگزار نمائیم.

وی عنوان کرد، دستگاه ورزش و جوانان کردستان با مشخص شدن ورزشکاران و مربیان شاخص از سوی هیأت های ورزشی ماهانه مبالغی را تا قبل برگزاری مسابقات انتخابی جهت دستمزد و حقوق پرداخت خواهد کرد.

حامد جولائی در پایان گفت، با هماهنگی های انجام شده ستاد بازی های آسیائی های جاکارتا با اساتید دانشگاه و مربیان سطوح بین المللی در آینده نزدیک جهت قهرمانان و مربیان استان کلاس های آموزشی روانشناسی، اصول مربیگری،تغذیه، طراحی تمرین برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه