English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

احداث پیست موتورسواری در بیجار/برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور در بیجار

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: خوابگاه 200 نفره و پیست موتورسواری دو پروژه تعریف شده برای این شهرستان است که مشاور برای آن گرفته شده است.

احداث پیست موتورسواری در بیجار/برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور در بیجار

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، حامد جولایی در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در بیجار با بیان اینکه این مسابقات که در بیجار با بیان اینکه مسابقات نوجوانان قهرمانان کشور در دو رده آزاد و فرنگی با حضور 20 استان کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: 10 استان از این تعداد در رده آزاد و 10 استان نیز در رده فرنگی شرکت خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه از 12 تا 17 آذرماه با حضور 300 نفر مهمان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سالن 2 هزار نفری بیجار برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ملی در هر شهرستانی به لحاظ گردشگری و هم به لحاظ ورزشی ظرفیت بسیار خوبی برای آن خواهد بود.

جولایی اذعان کرد: کشتی یکی از ورزش‌های اول ایران است و کشتی ایران همیشه در مسابقات حرف اول را می‌زند و امیدواریم بتوانیم این مسابقات را در سطح بالایی برگزار کنیم.

وی مشکل اصلی در حوزه کشتی در استان را مشکل سکو دانست و اظهار کرد: تجهیزات لازم برای این مسابقات تامین خواهد شد و امیدواریم بیجار با توجه به تجهیزاتی که در این راستا فراهم می‌سازیم امیدواریم شاهد استمرار برگزاری این مسابقات به صورت مستمر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان داشت: دو سه طرح برای بیجار داده‌ایم که اگر تحقق پیدا کند شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش در شهرستان بیجار باشیم.

جولایی گفت: خوابگاه 200 نفره و پیست موتورسواری دو پروژه تعریف شده برای این شهرستان است که مشاور برای آن گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات و ایجاد زیرساخت‌هایی که در دست اجرا است بتوانیم بیجار را به یک قطب گردشگری ورزشی در استان تبدیل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه