English

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج مشکل زیست محیطی ندارد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعید می‌دانم احداث مجتمع خدماتی و رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج مشکل زیست محیطی داشته باشد.

احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج مشکل زیست محیطی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: هنوز در زمینه احداث مجتمع خدماتی و رفاهی وزارت نفت در یاسوج هیچ گونه مکاتبه‌ای برای انجام ارزیابی‌های زیست محیطی انجام نشده و هنوز در مرحله واگذاری زمین هستند.

وی با تاکید بر اینکه احداث مجتمع وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج نباید مشکل خاصی داشته باشد، عنوان کرد: البته کارشناسان محیط زیست مطابق با قانون و ضوابط استقرار صنایع و تطبیق طرح با این مهم ارزیابی‌های خود را انجام می‌دهند.

هاشمی تاکید کرد: از آنجا که هنوز از عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج خبری نیست نمی‌توانیم در این رابطه به صورت قطعی اظهار نظر کنیم ولی طبق بررسی‌های میدانی بعید می‌دانم اجرای طرح مشکل خاص زیست محیطی داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال  مبنی بر اینکه برخی معتقدند با اجرای این طرح، درختان زیادی در پارک جنگلی قطع می‌شود، تاکید کرد: مجتمع رفاهی وزارت نفت در ۷۵ هکتار از اراضی پارک جنگلی یاسوج که قابلیت احداث تاسیسات دارد، اجرایی می‌شود و خبری از قطع درختان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه