English

مدیرعامل تیم بسکتبال یس آل گرگان

۲ بازیکن خارجی جذب یس آل گرگان می‌شوند/ حفظ اسکلت فصل گذشته

مدیرعامل تیم بسکتبال یس آل گرگان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی جذب خواهند کرد یادآور شد که اسکلت فصل گذشته تیم حفظ می‌شود.

۲ بازیکن خارجی جذب یس آل گرگان می‌شوند/ حفظ اسکلت فصل گذشته

به گزارش خبرگزاری موج، هامان هاشمی اظهار کرد: نامه اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال را به فدراسیون ارسال کردیم تا با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر بسکتبال مشخص نیست، بودجه دقیقی را برای حضور در این رقابت‌ها مشخص نکرده‌ایم اما حداقل بودجه تیم یک میلیارد تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد بازیکنان سال گذشته ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارند و می‌خواهیم اسکلت فصل گذشته تیم را حفظ کنیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال یس آل گرگان در خصوص جذب بازیکنان خارجی و داخلی گفت: در پست‌های چهار و پنج نیاز به بازیکن داریم و دو بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد که رایزنی‌های اولیه با یک بازیکن خارجی را انجام داده‌ایم و به دنبال جذب دو بازیکن داخلی با کیفیت هم هستیم.

اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال را به فدراسیون 

هاشمی در خصوص برنامه‌های تیم یس آل گرگان تا آغاز لیگ برتر بسکتبال، خاطرنشان کرد: احتمال دارد برای برگزاری یک اردوی ندارکاتی به تهران سفر کنیم و برای برگزاری دیدار دوستانه با دو تیم لیگ برتری مذاکراتی داشته‌ایم و پس از تکمیل شدن تیم به تهران سفر خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور دو تیم از گرگان در لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: حضور دو تیم گرگانی در لیگ برتر بسکتبال لذت و جذابیت خاصی دارد و مایه خوشحالی است که افراد زیادی به واسطه حضور این دو تیم درگیر بسکتبال خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه