English

احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه‌آهن کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به احداث راه‌آهن در استان کرمانشاه و نیاز به حضور امدادگران در این بخش گفت: پیگیر احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه‌آهن کرمانشاه هستیم.

احداث پایگاه ثابت اورژانس در راه‌آهن کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، صائب مدرسی گفت: بیشترین مأموریت‌های داخل شهری اورژانس کرمانشاه شامل بیماران قلبی و تنفسی و انواع مسمومیت‌ها است.

مدرسی افزود:55 پایگاه امداد در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند که 28 پایگاه جاده‌ای و 26 پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعالیت می‌کنند. وی با اشاره به اینکه 360 نفر در این پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند گفت:110 آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 موتور لانس در پایگاه‌های اورژانس امدادرسانی می‌کنند.

مدرسی همچنین به بیمارستان صحرایی روانسر اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با ظرفیت 50 تخت برای پوشش حوادث در محور ثلاث باباجانی در نظر گرفته‌شده است.

وی اشاره به برنامه‌های این اداره گفت: پیگیری راه‌اندازی پایگاه امداد فوریت‌های پزشکی در راه‌آهن، پیگیری احداث پایگاه ثابت اورژانس در تنگه مرصاد و برقراری پایگاه ثابت در شهرک ظفر کرمانشاه ازجمله این برنامه است.

مدرسی گفت: هم‌چنین ساختمان پایگاه اورژانس حیدریه در حد واسط بین گواور و سرپل ذهاب تکمیل‌شده است و کار احداث پارکینگ ان در حال اجراست و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه