English

در نشست کمیته بهره‌وری استان اردبیل؛

اولویت‌ های بهره‌وری استان برای سال آینده تعیین شد

استاندار اردبیل بهره‌وری در بخش آب، کشاورزی و صنعت را سه اولویت تحقق اهداف بهره‌وری در این استان طی سال آینده اعلام کرد.

اولویت‌ های بهره‌وری استان برای سال آینده تعیین شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی در نشست کمیته بهره‌وری استان اردبیل با تأکید بر لزوم پرهیز از اقدامات شعاری و کلیشه‌ای در زمینه ارتقای بهره‌وری، خواستار تدوین برنامه عملیاتی در این سه حوزه برای تحقق بهره‌وری شد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی بخش آب ، کشاورزی و صنعت، برای تحقق ارتقای بهره‌وری نیازمند برنامه عملیاتی با توجیه فنی و اقتصادی هستند.

استاندار اردبیل بیان کرد: ارائه برنامه عملیاتی برای ارتقای بهره‌وری با مدنظر قرار دادن نیازمندی‌ها و محل‌های تامین اعتبار آن در حوزه‌های آب، کشاورزی و صنعت و نیز توجه به اقدامات اجرایی با توجیه فنی و اقتصادی در تدوین برنامه ارتقای بهره‌وری و استفاده از نظر موسسات دانش‌بنیان باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: در حوزه بهره‌وری باید مسائل را به‌صورت تخصصی مشخص و ریشه‌یابی کرده و اقدامات پیشران برای ارتقای بهره‌وری تعیین کنیم.

عاملی اضافه کرد: در بخش‌های مختلف از جمله آب و کشاورزی ، برای ترسیم برنامه بهره‌وری باید تمام نیازمندی‌ها برای ارتقای بهره‌وری لحاظ شده باشد که در این خصوص استفاده از نظریات موسسات دانش‌بنیان بسیار ضروری است.

وی با تأکید بر پرهیز از بی‌توجهی دستگاه‌ها در زمینه ارائه برنامه عملیاتی در زمینه ارتقای بهره‌وری در حوزه کاری خود اظهار کرد: باید در تدوین برنامه بهره‌وری، توجه به عملیاتی بودن برنامه که نتیجه و آثاری در پی داشته باشد، مورد توجه قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه