English

محمد اهلی:

۲ پست برق در شهرک های صنعتی اردبیل اجرا می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تفاهم نامه اجرای 2 پست برق در شهرکهای صنعتی استان، پیگیری و عملیاتی می شود.

2 پست برق در شهرک های صنعتی اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حاشیه نشست مشترک با مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد گفت: این دو پست برق در شهرک صنعتی 2 اردبیل و ناحیه صنعتی پارس آباد اجرا می شود که با احداث آن، مشکل برق واحدهای تولیدی این دو شهرک برای سالیان متوالی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: طی این تفاهم نامه که از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری به استان اردبیل است، پست 63 کیلوولت در شهرک صنعتی 2 اردبیل و پست 132 کیلوولت در ناحیه صنعتی پارس آباد اجرا و عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه زیرساخت های استان در نظر گرفته شد که تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی از جمله این مصوبات بود.

اهلی گفت: مجموع هزینه کرد برای این دو پست برق بیش از 3 هزار و 200 میلیارد ریال خواهد بود که با اجرای این پست ها، ظرفیت برق رسانی به این دو شهرک تا 75 مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد که به طور حتم با بهره برداری از آن، شاهد افزایش سرمایه گذاری و اشتغال در استان اردبیل خواهیم بود.

وی، تکمیل زیرساخت ها در شهرکهای صنعتی را از اولویت های مهم و اساسی برشمرد و افزود: تلاش می کنیم با همراهی سازمان ها و دستگاه های خدمت رسان، به این هدف مهم دست پیدا کنیم و از تمامی ظرفیت های موجود برای رسیدن به افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه