English

محمد اهلی:

هر گونه نقل و انتقال خارج از مجوز شرکت شهرکهای صنعتی وجاهت قانونی ندارد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: هرگونه نقل و انتقال و یا فروش واحدهای تولیدی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرکهای صنعتی غیر قانونی است.

هر گونه نقل و انتقال خارج از مجوز شرکت شهرکهای صنعتی وجاهت قانونی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، هرگونه نقل و انتقال و یا فروش واحدهای تولیدی در داخل شهرکها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرکهای صنعتی غیر قانونی بوده و فاقد اعتبار می باشد.

وی افزود: علیرغم هشدارهای داده شده، مشاهده می شود که برخی از افراد بدون اخذ مجوز از شرکت شهرکهای صنعتی مبادرت به فروش زمین و یا واحد صنعتی خود به صورت قولنامه ای و یا وکالتی می نمایند که این موضوع برخلاف قانون بوده و از نظر شرکت شهرکهای صنعتی هیچ گونه سندیتی ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل می گوید: خرید و فروش غیرقانونی در شهرکهای صنعتی را زمینه ساز بروز برخی از مشکلات حقوقی چندین ساله و زیان های مالی برای خریداران دانست که متاسفانه با توجه به هشدارها و اطلاع رسانی های انجام شده، برخی از خریداران مبادرت به خرید واحد و یا زمین صنعتی، بدون کسب مجوز از این شرکت می کنند که این نقل و انتقال ها در موارد متعددی منجر به طرح پرونده های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده است.

اهلی اجرای این قانون در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و گفت: ممکن است صاحبان قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط واگذاری زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله و ... را دارا باشند که وجود هر یک از این موارد به طور حتم زمینه ساز مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان نقل و انتقال می توانند با سپری نمودن مراحل اداری از قبیل تسویه حساب با شرکت شهرکهای صنعتی و استعلام موارد حقوقی و با کسب مجوز کتبی نسبت به انتقال قرارداد به خریدار بعدی اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی