English

محمد اهلی خبر داد:

افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: 2 ایستگاه آتش نشانی شهرکهای صنعتی خلخال و گرمی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

افتتاح 2 ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی گرمی گفت: دو ایستگاه آتش نشانی شهرکهای صنعتی خلخال و گرمی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و تلاش می شود با ایجاد ایستگاه های آتش نشانی، خسارات وارده به واحدهای تولیدی در زمان بروز حوادث به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی افزود: با توجه به حجم عظیم سرمایه گذاری ها و وجود صنایع تاثیر گذار در شهرکهای صنعتی، آمادگی در مقابل حوادث و صیانت از این سرمایه های ملی از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل می گوید: برای صیانت از این سرمایه گذاری ها، تاکنون 4 ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی استان احداث و به بهره برداری رسیده و دو ایستگاه آتش نشانی شهرک خلخال و گرمی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

اهلی گفت: در کنار اجرای این دو ایستگاه جدید، دو دستگاه خودروی آتش نشانی نیز خریداری شده و ایستگاه ها به ادوات آتش نشانی تجهیز شده است.

وی محل تامین اعتبار این پروژه ها را از منابع داخلی این شرکت برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها که از سال گذشته آغاز شده بود بیش از یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.

اهلی می گوید: در جهت بهره مندی هرچه بهتر از امکانات این ایستگاه ها، راهبری آن به شرکتهای خدماتی این دو شهرک که متشکل از واحدهای تولیدی همان شهرک صنعتی هستند واگذار خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی