English

محمد اهلی:

درآمد حاصل از واگذاری زمین صرف ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: درآمد حاصل از واگذاری حق بهره برداری زمین صرف ایجاد زیرساختها در شهرکهای صنعتی استان می شود.

درآمد حاصل از واگذاری زمین صرف ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در جلسه کمیته وصول مطالبات شرکت شهرکهای صنعتی استان با تاکید بر اصل حمایت از صنعتگران و واحدهای تولیدی گفت: به منظور حمایت از فعالان اقتصادی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تمهیداتی همچون تقسط بدهی ها و شرایط آسان پرداخت، اعمال شده تا صنعتگران علاوه بر رفع سایر مشکلات، بدهی های خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی به منظور حمایت از سرمایه گذاران، مبادرت به واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط می کند که در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد و سررسید مقرر، این شرکت در تامین زیرساختها و ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی دچار مشکل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه، درآمد حاصل از واگذاری حق بهره برداری زمین صرف ایجاد زیرساختها در شهرکهای صنعتی می شود، افزود: آنچه که توسط سرمایه گذاران پرداخت می شود تنها مربوط به هزینه بخشی از ایجاد زیرساختها در شهرکهای صنعتی است و این شرکت از بابت واگذاری ها هیچ سودی کسب نمی کند.

اهلی ادامه داد: عدم پرداخت اقساط اراضی واگذار شده توسط برخی از صاحبان قراردادها، اجحاف در حقوق سایر واحدهای تولیدی خواهد شد و سبب کاهش خدمت رسانی در شهرکهای صنعتی می شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید هر یک از بدهکاران، در موعد تعیین شده نسبت به پرداخت بدهی خود به صورت نقد و یا اقساط اقدام کنند تا از اقدامات حقوقی احتمالی جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه