English

محمد اهلی:

ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی 2 اردبیل با هدف حضور مشاوران در این مرکز تکمیل می شود.

ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هزینه‌ کردن برای مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است و آموزش و مشاوره راه روشنی را در پیشروی بنگاه‌های اقتصادی قرار می دهد و آنها را تبدیل به شرکت های توسعه یافته و دانش بنیان می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر به منظور ارتقای سطح دانش و ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی ، مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یک اردبیل به بهره برداری رسیده و احداث مرکز دوم در شهرک صنعتی 2 اردبیل نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: این مرکز با مساحتی در حدود 1300 مترمربع و در 4 طبقه اجرا خواهد شد که تکمیل آن به اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال نیاز دارد.

اهلی تکمیل این ساختمان را یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به اردبیل برشمرد و گفت: خوشبختانه در جریان سفر رئیس جمهور، تکمیل این ساختمان مورد تاکید قرار گرفت و 100 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

به گفته وی در سال جاری 11 میلیارد ریال از این محل به منظور تکمیل ساختمان اختصاص یافته است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات مصوب شده در سال آتی، این ساختمان تکمیل و در اختیار مشاورین حوزه صنعت قرار داده شود تا زمینه خدمات رسانی به واحدهای تولیدی تسهیل گردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه