English

نماینده ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر:

سه میلیون نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: سه میلیون نفر در مناطق مختلف کشور عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند.

سه میلیون نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت‌الاسلام‌ عبدالحسین معزی روز یکشنبه در آیین معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هلال احمر همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و داوطلب محور است، اظهار کرد: امروز سه میلیون نفر در نقاط مختلف کشور به صورت داوطلب عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند و در حوادث مختلف به کمک و یاری حادثه‌دیدگان می‌شتابند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بر اساس معارف دینی عبادت است، بیان کرد: این جمعیت فارغ از عقیده، نژاد و رنگ و ملیت افراد به افراد نیازمند و حادثه‌دیده خدمت بی‌منت ارائه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اضافه کرد: خدمت در جمعیت هلال احمر افتخار بزرگی است، که نصیب هر کس نمی‌شود چرا که ارزش‌ها و مفاهیم بسیاری همچون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت ، احسان و سعه صدر با این جمعیت گره خورده است.

حجت‌الاسلام‌ معزی ادامه داد: هلال احمر در حوادث مختلف و مواقع ضروری با حفظ کرامت انسانی به حادثه‌دیدگان ارائه خدمت کرده و تلاش می‌کند فرهنگ صلح ، نوع‌دوستی ، صمیمیت و برادری در جامعه برقرار شود.

وی ادامه گفت: هلال احمر علاوه بر نجات جان انسان‌ها و تسکین آلام درمندان و حادثه‌دیدگان با ارتقای معنویت برای سلامتی روح و روان انسان‌ها نیز تلاش می‌کند.

وی ارتقای فرهنگ دینی را مهم‌ترین ماموریت و وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: رشد و ارتقای اخلاق اسلامی و انسانی، رعایت اصول و اهداف عالیه و انطباق آن با موازین اسلامی و انسانی، گسترش و تعمیق تعالیم اسلامی و نهادینه‌سازی و ارتقای فرهنگ بر اساس ارزش‌های اسلامی از جمله وظایف نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه اظهار کرد: رژیم کودک‌کش و نسل‌کش اسرائیل نه تنها هیچ سود و منفعتی به بشریت نخواهد داشت بلکه در صورت محو نشدن همیشه به ملت های جهان آسیب خواهد زد.

حجت‌الاسلام‌ معزی با بیان اینکه حمله شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان به اسرائیل مایه افتخار جهان اسلام شد، اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری جوانان و دانشجویان در اقصی نقاط جهان به ویژه آمریکا به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی اسرائیل پی برده و در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهدا با تقدیم جان و هستی خود عزت، عظمت، آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام‌ سیدعلی فاطمی نیا تجلیل و حجت‌الاسلام‌ اکبر قیامی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه