English

شهردار کرمانشاه در پاسخ به خبرگزاری موج:

تفکیک زباله از مبدا با تجهیز ماشین آلات و تامین نیرو اجرایی می‌شود

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه با کمبود ۱۷۰۰ نیرو در بدنه شهرداری مواجه است، گفت:

تفکیک زباله از مبدا با تجهیز ماشین آلات و تامین نیرو اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نادر نوروزی در حاشیه همایش بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه با تاکید بر اینکه روزانه ۷۵۰ تن زباله در کرمانشاه بازیافت می‌شود، ابراز داشت: طی پیگیریهای مداوم  در سفر هیئت دولت  با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار سایت بازیافت نخاله های ساختمانی در کرمانشاه به زودی افتتاح خواهد شد.

شهردار کرمانشاه از فعالیت ۲۵ ساله شرکت بازیافت پسماند کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: پسماندهایانباشت شده در محل سایت بازیافت کرمانشاه به کمپوست مفید برای اراضی کشاورزی بدل می‌شود و اخیرا با دستور وزیر جهاد کشاورزی برای فروش این کمپوست‌ها و استفاده از آن در اراضی کشاورزی و یا حتی صادرات این بیوکمپوست ها در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه در خصوص مشکل تفکیک زباله از مبدا در محلات کرمانشاه در پاسخ به خبرنگار موج گفت: بر اساس استانداردها باید به ازای هر هزار نفر جمعیت، شش نیرو شامل دو نیروی اداری و چهار نیروی خدمات رسان در شهرداری داشته باشیم، درحالیکه در حال حاضر با ۴۴۳۵ نیرو شهرداری کرمانشاه را مدیریت می کنیم و این یعنی مدیریت شهری کرمانشاه با کمبود ۱۷۰۰ نیرو روبرو است.

وی به کمبود تجهیزات نیز اشاره کردو تاکید داشت: اخیرا با بودجه‌ای که از محل اعتبارات اربعین تامین شده، هشت دستگاه ماشین آلات خریداری شده در مناطق شهر توزیع شده است که با تکیه بر آن ها امیدواریم طرح تفکیک زباله از مبدا اجرایی گردد.

 

کرمانشاه اولین شهر بازیافت نخاله های ساختمانی

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی های انجام شده تکمیل و توسعه سایت بازیافت پسماند کرمانشاه پیگیری می گردد، گفت: در فاز توسعه این طرح باید بتوانیم سایت بازیافت نخاله را هم راه اندازی کرده و محصولات مختلف از جمله مصالح ساختمانی از آن تولید کنیم.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مرکز اعتبار اختصاص داده شده و تسهیلات بانکی هم درخواست شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح، کرمانشاه اولین شهری خواهد بود که نخاله های ساختمانی آن بازیافت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه