English

تبلیغات اسلامی اردبیل:

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه اعلام کرد: حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان شیطانی اش را نشان داد.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در بیانیه روز چهارشنبه اداره کل تبلیغات اسلامی آمده است: رژیم کودک کش صهیونیست در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

در این بیانیه کارکنان، روحانیون، مداحان و شعرای آئینی، گروه های فعال فرهنگی، قرآنی و تبلیغی، هیات های مذهبی، تشکل های دینی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی تبلیغی و موسسات و خانه های قرآنی ضمن محکومیت این حمله وحشیانه تصریح کرده اند: این جنایت چهره واقعی رژیم صهیونیست و حامی شیطانش را نشان داد و ما همگان انزجار خود از این اقدامات شنیع اسرائیل و آمریکا و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما همگان امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۲ ظهر همراه با اقشار مختلف مردم دارالارشاد اردبیل در تجمعی اعتراض آمیز در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل با فریادهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" خشم خود را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونستی علیه مردم مظلوم، زنان و کودکان غزه اعلام کرده و از مجامع بین المللی خواستار اقدام سریع در پایان دادن به این جنایات هستیم.

 

صهیونیست‌ها در سایه حمایت و سکوت سران کشورهای غربی جنایت می‌کنند

اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل هم امروز در بیانیه ای جنایات صهیونیستها در محاصره و کشتار بی رحمانه غیرنظامیان فلسطین ی محکوم کردند در این بیانیه آمده است: آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد. رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است حال که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ویران شده و تصویر شکست‌ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تصویر امروز تابلوی دقیقی از رنج و مصیبتی است که مردم فلسطین طی ۷۵ سال تحمل کرده‌اند: سانسور وقایع، نقل یکطرفه رویدادها، خفقان سیاسی و رسانه‌ای، حمایت تمام‌قد قدرت‌های غربی از وحشی‌گری اشغالگران، بی‌عملی نهادهای بین‌المللی و عدم اتحاد عملی کشورهای اسلامی.

اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل با تاکید بر اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی، نقض فاحش تمامی قوانین و معیارهای بین المللی بوده و نشان دهنده خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی دارد، تاکید کردند: این جنایت جنگی بدون شک در سایه حمایت‌ها و سکوت سران کشورهای غربی صورت می گیرد و امپریالیسم رسانه ای غرب سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت ها دارد.

اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل همواره خود را هم درد مردم مظلوم فلسطین می داند و ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهوینستی اعلام می نماید ، وفادار به آرمان های والای قدس شریف بوده ، تا محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار ایستاده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه