English

امام جمعه موقت اصفهان:

امروز جنگ اسلام و صهیونیست است

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: امروز جنگ اسلام و صهیونیست است.

امروز جنگ اسلام و صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه امروز جنگ اسلام و صهیونیست است، گفت: آنچه تاریخ نشان می‌دهد این است که هرکجا اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه تقوا را از بزرگ‌ترین راه‌های پیروزی در دنیا است، افزود: بر اساس آیات و روایات برخی مشکلات نیز برای انسان خیر است، همان طوری که در طول ۴۴ سال انقلاب بسیاری از مشکلات را دیدیم و در حال حاضر متوجه می‌شویم که خیر بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: از جمله مشکلات خیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ هشت ساله بود چرا که باعث شد ما به دستاوردهای مهم نظامی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره باینکه جهاد تبیین یکی از بزرگ‌ترین جهادها در زمان کنونی است، گفت: این امر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در این راستا همه ما وظیفه داریم با این جهاد با دشمنان مقابله کنیم

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه امروز جنگ اسلام و صهیونیست است، گفت: آنچه تاریخ نشان می‌دهد این است که هرکجا اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل را نوکر و مجری دستورات انگلیس و آمریکا است، افزود: متأسفانه در حال حاضر آب، مواد غذایی، برق و گاز به روی مردم غزه بسته شده است اما باید توجه داشت که این روزها صهیونیست‌ها در حال فرار از غزه هستند.

حجت‌الاسلام میردامادی ادامه داد: وعده خدا که در قرآن کریم می‌فرماید قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهند شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد، در حال تحقق است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

وی افزود: این وعده خداوند در قرآن که پیروزی برای اسلام است بشارت می‌دهد که رژیم صهیونیستی به زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

حجت الاسلام میردامادی گفت:به زودی مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد، همچنانکه خداوند در قرآن فرموده این قوم جرات رو به رو شدن با مسلمانان را ندارد و فرار صهیونیست ها در عملیات اخیر "طوفان الاقصی" نیز نمود این واقعیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه