English

امام جمعه موقت اصفهان:

نهاد‌های متولی نسبت به بی حجابی ها احساس مسئولیت بیشتری کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نهاد‌های متولی می‌خواهیم در خصوص بدحجابی و بی حجابی‌های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

نهاد‌های متولی نسبت به بی حجابی ها احساس مسئولیت بیشتری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: مردم نگران رواج بی بندو باری و بی حجابی در جامعه هستند و از مسئولان می‌خواهیم برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند.

وی با انتقاد از انفعال برخی مسئولان و دستگاه‌ها نسبت به موضوع حجاب ، افزود: از قوای سه‌گانه درخواست داریم که نسبت به این موضوع رسیدگی داشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان با ترویج بی حجابی می‌خواهند بی بندو باری و بی حیایی را جایگزین معنویت و ایمان کنند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم و برای مقابله با این توطئه از مسئولان و متولیان انتظار بیشتری داریم.

وی افزود: از مسئولان و نهاد‌های متولی می‌خواهیم در خصوص بدحجابی و بی حجابی‌های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل بزرگ مشکلات جامعه فاصله گرفته از تقوا است، افزود: در این راستا در آیه ۹۶ سوره اعراف خداوند وعده داده که در صورت تقوای مردم، درهای برکت از آسمان‌ها و زمین بر ما گشوده خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: با تقوا بسیاری از مشکلات حل و راه‌های درست در همه ابعاد رو به ما باز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام سجاد (ع) گفت: تا زمانی که عشق به حضرت امام حسین (ع) وجود دارد و انتظار ظهور در میان شیعیان است دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره موفقیت‌ها و سربلندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران گفت: اراده، اعتماد به نفس، مدیریت کارآمد، شجاعت و استقامت در سختی ها، دانش پیشرفته و ایثار آن‌ها موفقیت و افتخارآفرینی آن‌ها را در پیمودن ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی در حدود هشت ماه بدنبال داشت.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان بدانند ناو‌های جنگی که اخیرا به خلیج فارس آمده اند کوچکترین کاری در مقابل اقتدار نیرو‌های نظامی ما نمی‌توانند بکنند، ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه