English

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پاسخ به خبرگزاری موج:

۳۱ پروژه نیمه تمام ورزشی با ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه بلاتکلیف است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام وجود 31 پروژه نیمه تمام ورزشی با 115 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه، در خصوص تعیین تکلیف آن گفت: ما اداره بهره بردار هستیم و مطالبه خود ما نیز هست.

۳۱ پروژه نیمه تمام ورزشی با 115 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه بلاتکلیف است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، منوچهر حاتمی، در نشست خبر گرامیداشت هفته تربیت بدنی از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی درز سطح استان خبر داد و ابراز داشت: این پروژه ها در شهرستان های کرمانشاه، هرسین، دالاهو و اسلام آبادغرب شامل زمین چمن استاندارد و مینی فوتبال به همراه پیست دوچرخه سواری چند منظوره خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اولویت پروژه‌های در دست ساخت و بهره برداری را  مناطق کم برخوردار و حاشیه ای اعلام کرد و افزود: در کنار توسعه زیرساخت‌ها، ارسال تجهیزات و امکانات ورزشی به این مناطق هم انجام می گیرد و خوشبختانه توانسته ایم طی این مدت سرانه فضای ورزشی در کرمانشاه را با 94 صدم درصد بالاتر از میانگین کشوری برسانیم.

 

 

تکلیف دو هیئت ورزشی کم کار را به زودی مشخص می‌کنیم

حاتمی در ادامه در خصوص وضعیت هیئت های ورزشی کم کار بگفت: در حال حاضر چند هیات ورزشی ضعیف در استان داریم که ظرف ۱۰ روز آینده آنها را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی با  تاکید بر اینکه  امسال تاکنون کرمانشاه میزبانی هشت اردوی تیم های ملی و ۲۵ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را برعهده داشته‌ایم، اظهار داشت: برای این هفته جمعا ۸۲۲ برنامه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی در سطح استان تدارک دیده ایم.

 

چرا ورزشکاران کرمانشاهی در هانگژو ضعیف عمل کردند؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به چرایی عملکرد ضعیف ملی پوشان کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در این رقابت ها جمعا ۱۳ مربی و ورزشکار داشتیم و ما رسالت خود را در حمایت از آنها انجام دادیم.

حاتمی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالی در رابطه با چرایی عدم حمایت از تیم های ورزشی در کرمانشاه هم گفت: برابر قانون، متولی صفر تا ۱۰۰ تیمداری در رقابت های حرفه‌ای و لیگی بخش خصوصی است و ادارات کل ورزش و جوانان و حتی هیات های ورزشی هم حق تیم داری ندارند.

وی یادآورشد: متاسفانه گاها برخی تیم های ورزشی در سطح استان در حالی در رقابت های لیگی شرکت می کنند که حتی هزینه پرداخت ورودی به این مسابقات را ندارند، چه برسد به هزینه های بالایی که باید در ادامه راه پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه