English

معاون فرهنگی ورزش و جوانان کرمانشاه:

با همکاری بانک‌های عامل مشکلات پرداخت تسهیلات به جوانان رفع خواهد شد

طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان، نماینده صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض‌الحسنه رسالت راهکارهای راهبردی در مسیر حل مشکلات پرداخت تسهیلات به جوانان بررسی شد.

با همکاری بانک‌های عامل مشکلات پرداخت تسهیلات به جوانان رفع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در نشست ویژه حل مشکلات پرداخت تسهیلات به جوانان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، معاون فرهنگی و امور جوانان و نمایندگان صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض‌الحسنه رسالت، موانع پیش رو و چالش‌های موجود در مسیر پرداخت تسهیلات به جوانان در قالب طرح‌های ورزشی و سمن‌های فعال در استان موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان کرمانشاه مواردی از قبیل دوره بازگشت اقساط، شرایط سنی 15 تا 29 سال گیرندگان تسهیلات، نسبت تخصیص اعتبارات در دو حوزه ورزش و جوانان و برخی از شرایط مندرج در شیوه‌نامه فی‌مابین وزارت ورزش و بانک‌ها را ازجمله موانع پیش رو برشمرد و گفت: شیوه‌نامه موجود نیاز به الحاقیه ای به‌منظور رفع موانع موجود دارد.

عظیمی معاون صندوق کارآفرینی امید نیز اصلاح بعضی از موارد موجود در شیوه‌نامه را مهم‌ترین اقدام در خصوص رفع موانع پیش روی پرداخت تسهیلات به جوانان برشمرد و گفت: تمامی تلاش خود را با حوزه‌های بالادستی در راستای رفع این موانع به کار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه