English

مدیرعامل پست بانک گیلان:

بانک ها خط مقدم جنگ اقتصادی هستند/مردم برای سپرده گذاری به هر تابلویی اعتماد نکنند

مدیرعامل پست بانک استان گیلان با بیان اینکه عدم انظباط مالی برخی از بانک ها مردم را با مشکل مواجه کرده است، گفت: مردم برای سپرده گذاری به هر تابلویی اعتماد نکنند.

بانک ها خط مقدم جنگ اقتصادی هستند/مردم برای سپرده گذاری به هر تابلویی اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد زمان فداکار امروز نشست خبری با حضور مدیرعامل پست بانک گیلان، مسئولان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانک ها خط مقدم جنگ اقتصادی هستند اظهار کرد: بانک ها در این اوضاع اقتصادی در حال کمک به دولت هستند ولی گاه مورد بی مهری قرار می گیرند.

فداکار با بیان اینکه عدم انظباط مالی برخی از بانک ها مردم را با مشکل مواجه کرده است، گفت: مردم برای سپرده گذاری به هر تابلویی اعتماد نکنند.  

مدیرکل پست بانک گیلان خاطر نشان کرد: بانک مرکزی و دولت دارد به حل مشکلات سپرده گذاران رسیدگی می کند و بخش عمده ای از این معضل را حل نموده است.

وی در ادامه عملکرد پست بانک گیلان در سال 97 را تشریح کرد و گفت: پست بانک از سال ۷۵ براساس مصوبه شورای پول و اعتبار به عنوان بانک دولتی تاسیس شد.

به گفته این مسئول؛ در طول این سال ها پست بانک با فراز و فرودهای زیادی روبرو بود.

فداکار افزود: در سال ۹۵ بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی پست بانک به عنوان بانک توسعه و تخصصی در حوزه It و Ict و بزرگترین خرده بانکدار کشور معرفی شد.

وی با بیان اینکه پست بانک یک بانک توسعه ای است، تصریح کرد: بانک ها در دو بخش تجاری و توسعه ای تقسیم میشوند و بانکهایی که تجاری هستند به دنبال سود اند اما بانک های توسعه به دنبال اجرای اهداف دولت هستند.

فداکار در ادامه با بیان اینکه پست بانک گیلان نقش مهمی در ارائه خدمات به روستاییان استان داشته است، افزود: ۶۰۰ باجه بانکی در نقاط مهم و مرکزی روستاها و شهرهای کوچک تاسیس شده است و همچنین ۶۰۰ شغل ثابت برای جوانان تحصیل کرده روستایی ایجاد شد.

مدیر پست بانک گیلان با بیان این مطلب که در حوزه شهری نیزاقدامات زیادی شده است، افزود: ۱۲۱ میلیارد برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه مینی بوس به شهرداری رشت ازسوی پست بانک کمک شده است و همچنین در سطح ملی نیز پروژهای بزرگی را در حال اجرا هستیم که شامل تسویه خانه بزرگ آب گیلان که به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به این پروژه کمک شده است و احتمالا در سفر ریاست جمهوری از طرح های قابل افتتاح خواهد بود. گیلان رتبه دوم کشوری در نصب ATM را به خود اختصاص داده است.

فداکار افزود: پست بانک گیلان از ابتدا تا کنون در سطح بالای تعامل با استانداری و مراکز دولتی است و در اکثر شهرها فرمانداران رضایت کاملی ازعملکرد پست بانک دارند.

وی در پایان گفت: پست بانک گیلان کمترین انحراف را در پرداخت ها داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه