English

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی ایران:

طرح های کمیسیون کشاورزی اتاق اصفهان در اتاق ایران دنبال می شود

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی ایران گفت: آنچه توسط کمیسیون کشاورزی اتاق اصفهان ارائه شده است را قطعا تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

طرح های کمیسیون کشاورزی اتاق اصفهان در اتاق ایران دنبال می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غلامعلی فارغی در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی ،آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با دو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون کشاوزی اتاق ایران با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در کمیسیون کشاورزی ،آّب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: آنچه توسط این کمیسیون ارائه شده است را قطعا تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد اتاق ایران هم با محدودیت مواجه است، ادامه داد: شاه کلید حل مشکلات در بخش کشاورزی ایجاد یکپارچگی بین بخش های مختلف کشاورزی و کاهش تصدی گری های دولت است و هر نسخه ای غیر از این بدون شک منجر به شکست خواهد شد.

فارغی وضعیت کنونی کشور در زمینه امنیت غذایی و صنعت کشاوررزی را یک جنگ اقتصادی دانست و افزود: این جنگ جنگ کشاورزان است اما با این وجود ما کشاورزان در سیاست های آن هیچ نقشی نداریم و به عنوان عَمله تلقی می شویم.

کمیسیون کشاورزی اتاق اصفهان

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نخواسته اند بخش خصوصی قوی داشته باشیم اظهار داشت: نمی توان از دولتی که 80 درصد بودجه خود را صرف امور جاری می کند انتظار مساعدت و یاری داشت و تنها درخواست ما از دولت این است که کاری به ما نداشته باشد و تنها به نظارت بپردازد. 

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی ایران گفت: ما می خواهیم امورات ، سیاست گذاری ها و مسائل مرتبط با آب و خاک و اجرا  بر عهده  خود کشاورزان باشد و دولت تنها به نظارت پرداخته و در سایر امور مداخله و ایجاد مانع نکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه