English

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان :

دبیرخانه برند ملی تجاری ایران در اصفهان مستقر شود

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان خواستار فعالیت استقرار دبیرخانه برند ملی تجاری ایران در اصفهان با هدف توسعه صادرات محصولات داخلی شد.

دبیرخانه برند ملی تجاری ایران در اصفهان مستقر شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  گلشیرازی در آیین تقدیر از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان خواستار فعالیت استقرار دبیرخانه برند ملی تجاری ایران در اصفهان با هدف توسعه صادرات محصولات داخلی شد. گفت: توجه به برندسازی و بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد خوشه های صادراتی می تواند به تقویت برند ملی کمک کند.

وی خواستار توجه به شرکت های مدیریت صادرات و تجارت صادرات با هدف سازمان دهی بازارهای صادراتی شد و گفت:ایجاد سایت های تولیدی در کشورهای همسایه یکی از راهکارهایی است که می تواند تحریم های آمریکا را بی اثر کند.

گلشیرازی با تاکید بر عمق نگری به جای مقطع نگری در تدوین سیاست های اقتصادی شد و گفت:در شرایط تحریم نباید تجار و بازرگانان فعال و اثرگذار را از دست بدهیم.

وی افزود: در شرایط کنونی نمی توان با سیاست های گذشته چرخه اقتصاد را مدیریت کرد و باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی به تدوین سیاست ها بپردازیم.

 رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت:در شرایط کنونی نمی توان با سیاست های گذشته چرخه  اقتصاد را مدیریت کرد و باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی به تدوین سیاست ها بپردازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه