English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

لازمه نجات کشور از بحران اقتصادی همراهی و ورود بخش خصوصی به عرصه اقتصاد است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: لازمه نجات کشور از بحران اقتصادی همراهی و ورود بخش خصوصی به عرصه اقتصاد است.

لازمه نجات کشور از بحران اقتصادی همراهی و ورود بخش خصوصی به عرصه اقتصاد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سهل آبادی در دیدار اعضای نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اصحاب رسانه گفت: لازمه نجات کشور از بحران اقتصادی را همراهی و ورود بخش خصوصی به عرصه اقتصاد دانست و گفت: در همین راستا تمامی فعالان و صاحبان صنایع که از تجربه کاری مطلوبی برخوردار هستند را برای همراهی در این مسیر فرا می خوانیم.

وی با اشاره به فعالیت چهار ساله دور هشتم  اتاق اصفهان بیان داشت: بسیاری از مشکلات بخش خصوصی را به جد پیگیری و در محافل ملی مسائل را دنبال می کنیم.

سهل آبادی افزود:اتاق بازرگانی اصفهان سه هزار و ۱۰۰ عضو دارد که بعد از اتاق تهران بزرگترین و مطرح ترین اتاق کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت های اتاق اصفهان در حوزه جوانگرایی اظهار داشت: در اتاق اصفهان مصوب شده ٣٠ درصد از اعضای کمیسیون ها متشکل از جوانان و بانوان باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت کارگو ترمینال اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان‌ در دوره گذشته زحمات فراوانی در ارتباط با مشکل کارگو کشیده است.

وی ادامه داد:خوشبختانه امروز کسی مسولیت کارگو ترمینال اصفهان را به عهده گرفته است که پیش از این سابقه خوبی در این زمینه داشته است‌ و برنامه ریزی های خوبی با شرکت های هواپیمایی داخلی و برخی شرکت های خارجی داشته است.

مصوبات ۹ ماده ای زاینده رود تأثیر چندانی نداشته است

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: ستاد نجات زاینده رود را به عنوان مطالبه عمومی مطرح کردیم زیرا مصوبات ۹ ماده ای زاینده رود تأثیرچندانی نداشت.

قلمکاری با اشاره به تشکیل ستاد زاینده رود از سراب تا پایاب خاطرنشان کرد: ستاد نجات دریاچه ارومیه الگوی مناسبی برای ما بود.

وی ادامه داد: با هم افزایی مدیران، تصمیم گیران و خانه کشاورز ستاد نجات زاینده رود را به عنوان مطالبه عمومی مطرح کردیم زیرا مصوبات ۹ ماده ای زاینده رود تأثیرچندانی نداشت.

نشست خبری هیات رییسه اتاق بازرگانی استان اصفهان

قلمکاری تصریح کرد: اگر تالاب فقط کمی سر بلند کند، فلزات سنگین آن می‌تواند تمام ایران را دربرگیرد؛ باید به مسائل زیست محیطی اساسی توجه ویژه شود.

استان اصفهان دارای پتانسیل بی نظیری در زمینه تشکل ها می باشد

رئیس کمیسیون تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور دارای پتانسیل بی نظیری در زمینه تشکل ها می باشد.

محسن پورسینا نیز با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور دارای پتانسیل بی نظیری در زمینه تشکل ها می باشد، افزود: با تشکیل کمیسیون تشکل ها در اتاق اصفهان تلاش شد با ایجاد همگرایی بیشتر بین فعالان اقتصادی صنوف مختلف، بصورت هدفمند و با کمک پتانسیل های موجود دراتاق بازرگانی، بخشی از چالش ها و مشکلات اصناف مختلف را شناسایی و مرتفع نماییم.

 وی اظهار داشت: با تشکیل کمیسیون تشکل ها در اتاق اصفهان تلاش شد با ایجاد همگرایی بیشتر بین فعالان اقتصادی صنوف مختلف، بصورت هدفمند و با کمک پتانسیل های موجود دراتاق بازرگانی، بخشی از چالش ها و مشکلات اصناف مختلف را شناسایی و مرتفع نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه