English

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

آغاز احداث مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی/پیش‌بینی ۵ کاربری فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار 1000 میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

آغاز احداث مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار 1000 میلیارد ریالی/پیش‌بینی 5 کاربری فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی رمضانی در حاشیه آغاز افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه بزرگ شهری با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی دین و دنیا در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه با مشارکت شهرداری قم در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یک محور آیینی و با کاربری‌های گوناگون است، مطرح کرد: این مجموعه فرهنگی با 30 هزار مترمربع کاربری موزه، مسجد، اماکن فرهنگی و پارکینگ احداث خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه فرهنگی را هزار میلیارد ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، قرار است این مجموعه فرهنگی در کمتر از سه سال به بهره‌برداری برسد.

وی از پیش‌بینی 5 قطعه زمین برای کاربری فرهنگی و باغ‌موزه در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این اماکن فرهنگی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت، اعتکاف و... بوده که بعد از تأیید نقشه‌ها و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه