English

دفاتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در مناطق ۸ گانه قم تشکیل می‌شوند

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم گفت: دفاتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در مناطق ۸ گانه قم تشکیل می‌شوند.

دفاتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در مناطق ۸ گانه قم تشکیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی رمضانی با اشاره به اهمیت آماده‌سازی زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه شهری اظهار داشت: شهر موجودی زنده و پویاست که نقش دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی می‌تواند محرک توسعه طرح‌های شهری باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به جذب و همکاری با بخش خصوصی داشته است، تصریح کرد: عوامل مهمی ازجمله تورم، گرانی، تحریم و… سبب شده که آنچنان که بایدوشاید برخی از این پروژه‌ها به سرانجام نرسد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم تغییر نگاه مناطق شهرداری را از مدیریت خدمات به جذب سرمایه‌گذار موردتوجه قرارداد و اذعان کرد: با توجه به مصوبه هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری، در مناطق هشتگانه دفتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی بازگشایی‌شده و باید مناطق به سمت جذب سرمایه‌گذار حرکت کنند.

وی یادآور شد: برای تشویق برای ورود به حوزه سرمایه‌گذاری، مشوق‌هایی برای مناطق تعریف‌شده که در صورت جذب سرمایه‌گذار از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد درآمد پروژه به آن منطقه اختصاص داده می‌شود.

رمضانی با ابراز امیدواری از تغییر نگاه شهرداری از مشارکت مدنی به سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری گفت: با این اقدام جدید، امیدواریم سرمایه‌گذاری در شهرداری از مشارکت مدنی به سایر حوزه‌ها تغییر جهت داده و مناطق نیز در این حوزه فعالانه مشارکت داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه