English

مشکلات اقتصادی سبب کندی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه بهترین مکان برای مشارکت سرمایه‌گذاران در شهر قم بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) است، گفت: طرح‌های خوبی در این بلوار مهم شهری در دست اقدام بوده و برنامه‌ریزی‌هایی نیز در سال جاری برای جذب بیشتر مشارکت‌های بخش خصوصی برای این بلوار شده است.

مشکلات اقتصادی سبب کندی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا معرفت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت‌های بخش خصوصی در طرح‌های توسعه‌ای شهر اظهار داشت: شهرداری در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای جذب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌ها و افزایش پروژه داشته است و کارنامه موفقی در این زمینه برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه بهترین مکان برای مشارکت سرمایه‌گذاران در شهر قم بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) است، ابراز کرد: طرح‌های خوبی در این بلوار مهم شهری در دست اقدام بوده و برنامه‌ریزی‌هایی نیز در سال جاری برای جذب بیشتر مشارکت‌های بخش خصوصی برای این بلوار شده است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با اشاره به احداث چندین هتل ویژه، مراکز خدماتی و اقامتی، شهربازی معارفی و… در بلوار پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: در بحث احداث هتل‌های ۵ ستاره، مشوق‌های خوبی برای صاحبان سرمایه قرار گرفته است و عوارض بخش اقامتی آن‌ها صفر می‌شود؛ برای نمونه عوارض هتل ۵ ستاره طوبی کاملاً رایگان است و از مشوق‌های دیگر شامل تخفیف ۵۰ درصدی خدمات فنی مهندسی در تهیه نقشه نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در تهیه نقشه به نظام‌مهندسی مراجعه می‌کنند و با تعامل انجام‌شده از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند، یادآور شد: در مورد تسهیلات نیز اگر سرمایه‌گذاران بخواهند درخواستی از شهرداری داشته باشند در حوزه گردشگری فرصت‌های خوبی وجود دارد.

معرفت با تأکید بر اینکه در زمینه پروژه‌های شهری اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری افتاده است و احداث شهربازی در بوستان غدیر از آن جمله است، اذعان کرد: دومین پروژه خدمات تفریحی به نام کهکشان غدیر در مجاورت شهربازی غدیر در حال احداث است که امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده از آن بهره‌برداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری چند سال به طول می‌انجامد چون تأمین منابع توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و آنان با توجه به اقتصاد کشور مشکلاتی را در تأمین منابع دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه