English

لزوم هوشمند سازی و بهره‌مندی از روش‌های نوین برای جذب سرمایه گذار در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم بر لزوم لزوم هوشمند سازی و بهره‌مندی از روش‌های نوین برای جذب سرمایه گذار در قم تاکید کرد.

لزوم هوشمند سازی و بهره‌مندی از روش‌های نوین برای جذب سرمایه گذار در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی رمضانی توجه به سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های شهرداری قم دانست و اظهار داشت: تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری جهت تقویت فرآیند شناسایی، جذب و توسعه همکاری با سرمایه‌گذاران در چارچوب ظرفیت‌های گسترده ملی و بین‌المللی شهر قم است.

وی با ابراز رضایت از ایجاد اعتماد به بخش خصوصی و توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی در همه بخش‌های کشور افزود: شهرداری قم با بهره‌گیری از مدل‌ها و راهکارهای نوین جهت ارتقای فرآیند سرمایه‌گذاری و افزایش همسویی سازمانی در بخش‌های مختلف به‌منظور تسریع و تسهیل امر سرمایه‌گذاری و طراحی روش‌های کارا و اثربخش پیشگام شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم، شهرداری را سازمانی مبتنی بر بودجه دانست و ابراز کرد: شهرداری به‌عنوان ارگانی خدمات رسان و مبتنی بر بودجه تعریف‌شده که با تغییر نگاه دولت و تبدیل آن به ارگانی خودگردان نیاز به ایجاد منابع درآمد پایدار دارد.

وی در حال حاضر درآمدهای شهرداری‌ها را محدود دانست و تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌ها و نوسانات اقتصادی امروز به‌جایی رسیده‌ایم که درآمدهای شهرداری‌ها تنها کفاف هزینه‌های جاری شهرداری را داده و برای خدمات‌رسانی نیازمند درآمدهای پایدار هستیم.

رمضانی، یکی از راه‌های ایجاد درآمدهای پایدار را استفاده از سرمایه‌گذاری در قالب مشارکت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی باید به حوزه سرمایه‌گذاری با قالب‌های مختلف مانند مشارکت مدنی، مشارکت عام توجه بیشتری شود.

وی حرکت به سمت هوشمندسازی و بهره‌مندی از روش‌های نوین را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر توجه شهرداری به ایجاد ساختمان‌های تجاری و اقامتی بوده اما باید به حوزه‌های دیگر و مراحل بالاتر سرمایه‌گذاری ورود کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه