English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات‌ اعلام کرد:

اتصال همه روستاهای کوه چنار به شبکه پایدار و با کیفیت تا سه ماه آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان فارس، نوید اتصال همه روستاهای کوه‌چنار به شبکه ارتباطی پایدار را داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر استانی خود به استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان کوه چنار گفت: تببین و تشریح دستاوردهای دولت در گستره ملی و یا محلی می تواند برای مردم و جوانان امیدآفرین باشد.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون کارهای بزرگی انجام گرفته است. لازم است کارهای انجام شده توسط دولت سیزدهم، در چارچوب جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برای مردم و گاهی خود مسوولان بیان شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب امید جوانان مان را هدف گرفته اند و آنها هجمه سنگینی را آغاز کرده اند تا فرزندان مان را نسبت به آینده ناامید کنند، در حالی که داشته ها و دستاوردهای ما آنقدر زیاد است که تبیین آن می تواند امید را در دل آنها زنده نگه دارد.

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به برخی دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف همچون سیاست خارجی، توسعه اقتصادی و پیشرفت های روز افزون در صنایع، گفت: به غیر از تبیین، همه باید کار و تلاش مجاهدانه و عالمانه داشته باشیم تا ایمان جوانان با دیدن خستگی ناپذیر بودن خدمتگذارانشان تقویت شود.

 زارع پور گفت: در شهرستان کوه چنار تنها سه روستا باقی مانده است که فاقد دسترسی ارتباطی هستند و تلاش می کنیم که ظرف سه ماه آینده این سه روستا را نیز به شبکه ارتباطی پرسرعت و پایدار متصل کنیم.

وزیر ارتباطات+ شهرستان کوه چنار فارس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه ۲۰ مهر همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیأت دولت به استان فارس به این استان سفر کرد، ابتدا با حضور در گلزار شهدای قائمیه با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی در این سفر از جاده قائمیه به راهدار که قسمتی از محور شیراز بوشهر است بازدید کرد که فاز اول این محور به طول حدود دو کیلومتر تکمیل شده است.

محور قائمیه به راهدار ۱۷ کیلومتر است که حدود ۱۰ کیلومتر آن در شهرستان کوه‌چنار و مابقی در شهرستان کازرون قرار دارد.

۲مدرسه شهید امینی الیاس آباد و شهید رزمجویی در روستای مظفر آباد همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

مدرسه سه کلاسه شهید امینی الیاس اباد با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و مدرسه سه کلاسه شهید رزمجویی مظفرآباد با زیربنای ۲۸۰ متر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پیگیری تکمیل محور قائمیه به راهدار، اعتبار ساخت مجتمع اداری شهرستان، احداث پست برق منطقه‌ای، احداث طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، نهضت ملی مسکن ، راههای بین باغات، پیگیری پروژه های عمرانی، بهداشتی، خدماتی و ورزشی در سفر هیئت دولت به استان و شهرستان انجام شد.

شهرستان کوه‌چنار یکی از شهرستان‌های باختری استان فارس به مرکزیت شهر قائمیه است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه