English

مسئول فوریت‌های پزشکی تربت جام:

شنا در استخر کشاورزی، جان سه کودک تربت جامی را گرفت

مسئول فوریت‌های پزشکی تربت جام بیان کرد: متاسفانه پرسنل اورژانس در هنگام رسیدن به محل حادثه با پیکر بی جان یک کودک ابتدا و در ادامه مجدد با پیکر دو کودک دیگر که بر روی سطح آب شناور بود مواجه شدند.

شنا در استخر کشاورزی، جان سه کودک تربت جامی را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی لطفی؛ مسئول فوریت‌های پزشکی تربت جام در خبری اطلاع داد: سه کودک تربت جامی در روستای کلاته فاضل در یکی از استخرهای کشاورزی غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

لطفی در ادامه این اطلاع رسانی افزود: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر غرق شدن یک کودک در استخر کشاورزی در روستای کلاته فاضل بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس نصرآباد  به محل حادثه اعزام شد.

 مسئول فوریت‌های پزشکی تربت جام همچنین گفت: متاسفانه پرسنل اورژانس در هنگام رسیدن  به محل حادثه با پیکر بی جان یک کودک که بر روی سطح آب شناور بود مواجه شدند که بلافاصله کودک از داخل آب بیرون آورده شد و عملیات احیا قلبی ریوی آغاز شداما تلاشها برای احیای وی نتیجه بخش نبود و کودک جان باخت.

 وی متذکر شد: دو ساعت بعد مجدد ماموریتی مبنی بر غرق شدگی دو‌ کودک دیگر در همان استخر کشاورزی به مرکز ارتباطات اطلاع داده شد که  آمبولانس پایگاه  نصرآباد به محل حادثه اعزام شد.

 لطفی تاکید کرد: پرسنل اورژانس در هنگام رسیدن به صحنه حادثه با پیکر بی جان دو کودک دیگر در داخل استخر مواجه شدند و متاسفانه در این دو حادثه ناگوار  دو  کودک ۱۲ و یک کودک  ۱۰ ساله جان باختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه