English

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان:

با مدیریت جهادی الگوسازی در مدیریت مصرف شکل می گیرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: مدیریت جهادی بر اساس الگو گرفتن از فرماندهی در دفاع مقدس بسیار می تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشد

با مدیریت جهادی الگوسازی در مدیریت مصرف شکل می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهرداد دادخواه در دیدار با سرهنگ محمد نصر اصفهانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت : مدیریت جهادی بر اساس الگو گرفتن از فرماندهی در دفاع مقدس بسیار می تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشد .

وی افزود: پیاده سازی این گونه ارزش ها در تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار می گیرد و می تواند مسیر شکوفایی را در تمام این عرصه ها ایجاد کند .

این مقام مسئول ادامه داد: باید این الگوهای مدیریت جهادی را شناسایی کنیم  و توجه کنیم که این روش ها همراه با خودباوری، تکلیف مداری و ایثار بهترین نظام مدیریتی  را ایجاد می کند که بر پایه  تعالی سازمانی و اجتماعی قرار گرفته است .

دادخواه خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت برق توجه به این گونه مدیریت و  فرهنگ سازی مدیریت مصرف و سوق دادن مردم به درست مصرف کردن به عنوان یک مسئله فرهنگی از ویژگی زیادی برخوردار است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان  افزود: باید از ظرفیت بسیج در مدیریت مصرف استفاده شود و ما در این سال ها دیدیم که هر جا که نام خدمت‌رسانی به میان آمد این گروه با تمام وجود پا در میدان گذاشته و همچنین در راستای شبکه سازی و اقناع مردم در مدیریت مصرف حضور موثر داشته اند.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام از مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان تقدیر نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه