English

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

۸۱ درصد مشترکین برق در سال ۹۸ در اصفهان خوش مصرف بودند

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: ۸۱ درصد مشترکین برق در سال 98 در اصفهان خوش مصرف بودند.

۸۱ درصد مشترکین برق در سال 98 در اصفهان خوش مصرف بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  مرسل صالحی به مناسبت هفته مصرف بهینه آب و برق در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: در سال گذشته ۲۹ درصد از مشترکین ۲۶۲ هزار نفر به دلیل رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال 98 مشمول دریافت پاداش شدند که ۸۱ درصد مشترکین برق در اصفهان خوش مصرف بودند.

وی با اشاره به آغاز تاریخ پیک مصرف برق از ۱۵ خرداد افزود: چنانچه مردم الگوی مصرف را رعایت کنند قطعا خاموشی برق در استان نخواهیم داشت.

صالحی با بیان اینکه در سال گذشته در فصل گرما خاموشی نداشتیم، گفت: امیداواریم امسال نیز با همکاری مشترکین برق به ویژه در پیک مصرف در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه برق پایداری به مشترکین عرضه شود.

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ساعات بحرانی کنونی با بیشترین شدت رشد مصرف برق را بین ساعات ۱۲ تا ۱۶ روز برشمرد و افزود: اتخاذ تدابیر مدبرانه‌ی مدیریت و کاهش مصرف برق در این ساعات می‌تواند نگرانی‌ها را کاهش و استان اصفهان را از لیست تقسیم بندی خاموشی‌های وزارت نیرو خارج کند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته ۴ هزار مگاوات درکشور مدیریت مصرف برق داشتیم و امسال نیز باید ۵ هزار مگاوات مدیریت مصرف انجام شود تا تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته در اصفهان ۱۰۰ مگاوات مدیریت مصرف انجام شد و در سال جاری باید ۱۱۵ مگاوات مدیریت مصرف انجام شود.

صالحی اضافه کرد: این مقدار مدیریت مصرف برق در بخش صنعتی ۶۷ مگاوات ، بخش کشاورزی ۲۵ مگاوات، دربخش تجاری۳ مگاوات و در بخش اداری ۱۰ مگاوات تخصیص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت پاداش به مشترکین خانگی گفت: در سال گذشته 4 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین بخش خانگی تعلق گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه امسال اگر مشترکی بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت برق مصرف کند مشمول جریمه می شوند.

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: استفاده از نور خورشید به جای لامپ برای روشنایی ، استفاده از دور کند کولر و خاموش کردن وسایل سرمایشی حداقل ۱۵ دقیقه به ازای هر ساعت، پرهیز از استفاده  وسایل پرمصرف غیرضروری از قبیل ماشین ظرف‌شویی، لباسشویی و جارو برقی در پیک مصرف برق ، تنظیم دمای ۲۴ درجه برای کولر‌های گازی و به حداقل رساندن استفاده از کولر‌های گازی از جمله راهکار‌های پیشنهادی برای کنترل مصرف برق است.

مدیریت برق اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه