English

مدیر عامل شرکت خرم الکتریک خبر داد

مدیریت مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای با سامانه کاهنده برق

مدیر عامل شرکت خرم الکتریک از مدیریت مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای با سامانه کاهنده برق خبر داد.

مدیریت مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای با سامانه کاهنده برق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا فقیری نژاد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سامانه کاهنده مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای ۱۵ تا ۲۵ درصد مصرف برق دستگاه های خنک کننده را کاهش می دهد.

وی گفت: تیم تحقیقاتی شرکت خرم الکتریک، موفق به طراحی و ساخت سامانه کاهنده مصرف برق سردخانه ای شدند که این سامانه مصرف برق را به میزان ۱۵ تا ۲۵ درصدکاهش می دهد.

فقیری نژاد اضافه کرد:دستگاه بانک خازن محصول جدیدی است که تحت عنوان مدیریت مصرف برق در سیستم‌های صنعتی با مدیریت زمانی و فیدبک گیری مناسب باعث کاهش مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای می‌شود.

مدیر عامل شرکت خرم الکتریک گفت:سامانه کاهنده مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای توسط محققان اصفهانی ثبت اختراع گردیده و دارای تاییدیه وزارت نیرو و CE اروپا می باشد.

وی بیان کرد: سامانه کاهنده مصرف برق تجهیزات سردخانه‌ای همچنین دارای سلامت استاندارد ایران است که در چندین مدل تولید و برای هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ صرفه اقتصادی بالایی به همراه دارد.

فقیری نژاد ادامه داد: این محصول جدید دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۹۰۱۴ می باشد که تا کنون نیز ۱۸ هزار از این دستگاه تولید شده است.

مدیرعامل شرکت خرم الکتریک بیان داشت: این سیستم نه تنها در کاهش هزینه مصرف برای مشترک تاثیر گذار بوده بلکه در زمینه افزایش طول عمر وسایل تحت مدار و همچنین مدارات سیم کشی مکان مورد نظر را حفاظت می کند.

سامانه کاهنده مصرف برق سردخانه ای مشابه داخلی و خارجی ندارد

فقیری نژاد با اشاره باینکه این دستگاه مشابه خارجی و داخلی دیگری ندارد،گفت: شرکت توزیع برق استان های لرستان و شیراز از این دستگاه استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل این شرکت تولیدی قطعات الکترونیک افزود: همچنین برای صادرات این سامانه کاهنده برق به کشورهایی از جمله عمان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، لبنان و سوریه مذاکراتی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان شد: دستگاه کاهنده مصرف برق با سیستم خنک کننده ای که دارد در هنگام مواجهه با مشکلاتی از جمله خاموشی ها، باعث عدم قطع برق می گردد.

مدیر عامل شرکت خرم الکتریک بیان کرد: اضافه شدن ۱۸ هزار دستگاه کاهنده مصرف برق به سیستم برق کشور موجب کاهش روزانه ۶۵ هزار مگاوات ساعت مصرف برق می شود.

به گزارش موج، گروه تولیدی حفاظتی خرم الکتریک سپاهان از سال 87 در زمینه دوربین مداربسته و قطعات الکترونیک فعالیت دارد که پس از  ثبت 12 اختراع موفق به ساخت دستگاه کاهنده مصرف برق تجهیزات سردخانه ای شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه