English

معاون استاندار کردستان:

دسترسی افراد معلول به امکانات یک مطالبه عمومی است

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت به امکانات همانند سایر افراد جامعه یک مطالبه عمومی است و باید با جدیت دنبال شود.

دسترسی افراد معلول به امکانات یک مطالبه عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ کیومرث حبیبی  در جلسه کمیته مناسب سازی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در زمینه دسترس‌پذیری جامعه معلولان و کم‌توانان اقدامات مناسبی در استان انجام و رضایتمندی بیشتری در میان این قشر حاصل شده است.

وی افزود: سنندج ویترین عمرانی استان است بنابراین انجام اقدامات مختلف ازجمله مناسب‌سازی در سنندج، سایر شهرها را هم ترغیب به انجام این اقدامات خواهد کرد.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در حال حاضر در ساختمان‌سازی‌ها تلاش می‌شود مواردی از جمله آسانسور، رمپ معلولان و سرویس‌های بهداشتی رعایت شود، اما امکان اینکه تمام ساختمان‌های موجود ایمن‌سازی و مناسب سازی شود وجود ندارد و مشکلات اعتباری مانع می‌شود.

وی یادآور شد: بحث‌هایی در رابطه با هسته مرکزی شهر سنندج و برخی از خیابان‌های اطراف وجود دارد که شهرداری در تلاش است با تغییر کاربری تعدادی از ساختمان‌ها پارکینگ احداث کند.

حبیبی به بحث آپارتمان‌سازی مناسب معلولان اشاره کرد و افزود: تلاش نظام مهندسی ما نیز در این زمینه است و تلاش می‌کنیم اشتباهات برنامه‌ریزانه را در این دوره کم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه