English

شهردار سنندج :

جشنواره بزرگ موسیقی در سنندج برگزار می شود

براساس برنامه ریزی های انجام شده، جشنواره بزرگ موسیقی اردیبهشت سال آینده و همزمان با گرامیداشت هفته سنه در سنندج برگزار می شود.

جشنواره بزرگ موسیقی در سنندج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ سید انور رشیدی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه هفته سنه در عمارت آصف (خانه کرد) سنندج اظهار کرد: طراحی برگزاری این جشنوار با بهره‌گیری از نظر و دیدگاه صاحب‌نظران و هنرمندان شاخص شهر از همین امروز در معاونت فرهنگی شهرداری سنندج کلید می‌خورد و بعد از بررسی‌های لازم همزمان با هفته سنه (سنندج) در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعریف پروژه ملی و یا بین‌المللی دف در سال آینده گفت: توجه به مساله مهم استعدادیابی در بین جوانان و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سنندج در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام مختلف سال است.

شهردار سنندج ادامه داد: همچین بر اساس وعده‌ای که به هنرمندان داده شد، موزه خوشنویسی همزمان با هفته سنه سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و زمین آن از بین اراضی دارای کاربری فرهنگی تامین می‌ شود.

وی اظهار کرد: تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دستگاه‌های فرهنگی و همراهی شهرداری برای راه اندازی موزه خوشنویسی می‌تواند ظرفیت قابل توجهی در جذب گردشگران باشد.

رشیدی یادآور شد: در طول هفته سنه 30 عنوان برنامه شاخص  با مشارکت بالای جامعه هنرمندان، ورزشکاران، فعالان فرهنگی و هنری و شهروندان فرهنگی در شهر سنندج برگزار شد.

 

مشارکت ۱۰ هزار نفر در برنامه های هفته سنه

رییس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های هفته سنه مشارکت کردند، گفت: برنامه‌های هفته سنه ۱۴۰۲ کارنامه ارزشمند برای مدیریت شهری سنندج بود و امیدواریم این دست برنامه‌ها در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

فرهاد میمنت آبادی افزود: فضایی که امروز در برگزاری برنامه‌های هفته سنه داشتیم حاصل تلاش جهادی مدیریت شهری و همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی بود و امیدواریم این توانمندی و ظرفیت، چراغ راه برای برگزاری هرچه کیفی‌تر و کمی‌تر برنامه‌های سال آینده باشد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و ورزش به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی به ویژه در مرکز استان شد و گفت: امکانات فرهنگی و تجهیزاتی که امروز در اختیار جامعه هنری و ورزشی است در شان فعالان این عرصه نیست و انتظار داریم اقدامات اساسی در این حوزه صورت بگیرد.

از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت با عنوان هفته سنه نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه