English

استاندار کردستان :

دو‌ محور اصلی فعالیت شهرداریها ، ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار و ضرورت همگرایی بین مدیران است

استاندار کردستان عملکرد شهرداری‌ها را ویترین خدمت رسانی دانست و تاکید کرد که ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذاران باید دو محور مهم فعالیت شهرداری و شوراهای اسلامی در استان باشد.

دو‌ محور اصلی فعالیت شهرداریها ، ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار و ضرورت همگرایی بین مدیران است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در نشست هم اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی استان کردستان ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها در خدمت رسانی به مردم و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی در ساماندهی فضای شهری در نا آرامی‌های اخیر
گفت: فعالیت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب افزایش رضایتمندی مردم است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ما به صورت کامل به کمبودها و محدودیت ها در شهرداری‌ها واقف هستیم و این امر نباید خدمت رسانی به مردم را متوقف و یا کُند کند، اظهار کرد:اولین راه خدمت رسانی به مردم ایجاد همگرایی و وفاق میان دولت، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی است ، چرا که همه وظیفه خدمت به مردم را دارند و تفکیکی میان این مجموعه‌ها قائل نیستند.
استاندار کردستان همچنین وظیفه کمیته انطباق را تطبیق مصوبات شورا با قوانین عنوان و نگه داشتن مصوبات شورا بدون دلیل قانونی را سّد راه خدمات رسانی دانست و گفت:فرمانداران در تمامی شهرستانهای تابعه باید به کمیته تطبیق این مهم را تاکید کنند و اگر موردی در این رابطه مشاهده شود برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.
وی پیش بینی بودجه واقع بینانه و تلاش برای تحقق آن را وظیفه شهرداری و شوراها عنوان کرد و گفت:مهمترین رویکرد در این راستا ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و جذب سرمایه گذاران قابل برای مشارکت در پروژه‌ها است.
زارعی کوشا افزود:دولت نیز برای تحقق این مهم شهرداری‌ها را حمایت خواهد کرد و در این راستا باید از الگوی بسته‌ها و مجوزهای بی نام استفاده و بهره‌مند شوند.

امنیت را بستر تغییر و تحولات مثبت اقتصادی

وی در پایان امنیت را بستر تغییر و تحولات مثبت اقتصادی عنوان کرد و گفت:بزرگترین نگرانی ما در پی اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر فراری دادن سرمایه گذاران از استان است و سفر رئیس جمهور به سنندج در راستای اصلاح دیدگاه‌های منفی شکل گرفته در این رابطه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه