English

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی:

بیش از ۵۴ میلیارد ریال هزینه بابت بیماران خاص پرداخت شده است

محمد رضا جیریایی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان بیش از 54 میلیارد ریال هزینه جهت درمان این بیماران بیمه سلامت هزینه نموده است.

بیش از 54 میلیارد ریال هزینه بابت بیماران خاص پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیر کل بیمه سلامت در این خصوص گفت: 529 پرونده از سوی سازمانهای بیمه گر جهت بیماران خاص و صعب العلاج در سطح استان تشکیل شده است که از این تعداد 300پرونده مربوط به سازمان بیمه سلامت و 229 پروند مربوط به سازمان بیمه گر تامین اجتماعی می باشد . نامبرده تصریح کرد،  بابت 529پرونده تشکیل شده بیمه سلامت استان بیش از 54 میلیارد ریال هزینه پرداخت نموده است که از این مبلغ پرداختی رقمی بیش از 38 میلیارد ریال آن مربوط به سال گذشته می باشد.

جیریایی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل این صندوق 13 جلسه با حضور اعضای کمیته و حدود 6 جلسه کارگروه با حضور نمایندگان سازمانهای بیمه گر به میزبانی اداره کل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تعداد  11 هزار و شصت و یک بیمار خاص و صعب العلاج نشان دار فعال و تائید شده در سطح استان در سامانه نشان ثبت نام شده است که این تعداد بیماری بیش از 37 بیماری از انواع بیماریهای صعب العلاج را شامل می شوند .

مدیر کل بیمه سلامت استان در این راستا افزود: بیش ترین بیماری در گروه انواع سرطانها و در مرحله دوم بیماری ms و سپس بیماریهای  ازجمله  اتیسم و پیوند کلیه به ترتیب بیشترین بیماری را در سطح استان شامل می شوند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه