English

استاندار فارس:

همواره به ارتباط مستقیم با مردم تاکید دارم

استاندار فارس گفت: اولین و اساسی ترین وظیفه دولتمردان آن است که به تعهدات خود در برابر ملت وفادار بوده و از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت به جامعه فروگذار نکنند؛ به همین منظور بر حضور مستمر خود و سایر همکاران ستادی و استانی بر ارتباط مستقیم با مردم تاکید دارم.

همواره به ارتباط مستقیم با مردم تاکید دارم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، استاندار فارس در حاشیه حضور در مرکز سامد یکی از پایه‌های اساسی نظام و حفظ آن را مردم دانست و گفت: یکی از اساسی‌ترین علت جذب مردم به وجود مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله اخلاق نیکو و تواضع و فروتنی آن حضرت در برابر مردم و محرومین جامعه بوده است. در تمامی ادوار، هر شخصی که به این شیوه عمل کرده، نتیجه مثبت آن را نیز دیده است.

وی افزود: اولین و اساسى ترین وظیفه دولت مردان، آن است که به تعهّدات خود در برابر ملت، وفادار بوده و از هیچ تلاش و کوششى در جهت خدمت به جامعه - در حوزه وظایف و اختیارات قانونى خود - فروگذار نکنند؛ به همین منظور بر حضور مستمر خود و سایر همکاران ستادی و استانی در ارتباط مستقیم با مردم همواره تاکید دارم.
 
در جریان حضور ایمانیه در مرکز سامد، حدود ۲۰ نفر از هم استانی های عزیز، بدون واسطه و بصورت تلفنی با استاندار فارس، به طرح موضوعات خود پرداختند و ایشان نسبت به رفع مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادرکردند.
عمده مسائل مطرح شده مربوط به مشکلات اجتماعی برخی از مناطق شیراز، مسائل پرسنلی، شغلی و استخدامی، مشکلات معیشتی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، پرداخت به موقع حقوق نیروهای شرکتی و مشکلات مربوط به تامین برق شهرک های صنعتی می باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه